Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
17.10.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4116572Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 24.09.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du den gode sykepleieren vi søker til Fantoft Omsorgssenter i 100 % fast stilling? Fantoft Omsorgssenter er et kommunalt drevet omsorgssenter og ble åpnet i 2004. Omsorgssenteret består av et bofellesskap med 8 leiligheter for yngre funksjonshemmede, et sykehjem med 60 plasser, fordelt på 6 grupper, og 40 omsorg+ boliger.
Arbeidsoppgaver:
Den vi søker er en god medarbeider som ønsker, og har interesse for, å jobbe med yngre, hjemmeboende brukere. Brukerne har ervervede sykdommer / skader og varierende grad av hjelpebehov / utfordringer.Vi ønsker en sykepleier som skal følge opp brukere og pårørende.
Delta i avdelingens daglige gjøremål.
Lede primærteam.
Jobbe tverrfaglig med de øvrige yrkesgruppene på omsorgssenteret.
Vi søker engasjert og omsorgsfull sykepleier som har helhetlig fokus på brukerne og å skape god kontakt med pårørende. Du trives i et aktivt miljø og kan ha mange baller i luften. Du liker å jobbe tverrfaglig og du verdsetter og anerkjenner andre kollegaers kompetanse og erfaringer. Personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt.
Vi ønsker oss flere mannlige kollegaer og oppfordrer menn til å søke!
Kvalifikasjoner:
Autorisert sykepleierGod IKT-kompetanse. Du bør beherske de vanligste dataverktøy, samt GBD, Profil og elektroniske meldinger
Gyldig politiattest
Beherske norsk muntlig og skriftlig (utenlandske søkere må dokumentere bestått B2 test i norsk muntlig og skriftlig (tidligere Bergens testen)
Utdanning fra utlandet – godkjenning av NOKUT. Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
Personlige egenskaper:
Vi søker sykepleier som har helhetlig fokus på brukerne. Personlige egenskaper vil bli tillagt betydelig vekt.
- Du har følgende egenskaper:
- Du er stabil, pålitelig og ansvarsbevisst
- Du er strukturert og har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Du er løsningsorientert og fleksibel
- Du bidrar til et godt og stabilt arbeidsmiljø
- Du bidrar i et aktivt og travelt miljø med høyt faglig nivå
- Du er en god teamarbeider
Vi tilbyr:
Spennende og varierte arbeidsoppgaver i et positivt og aktivt miljø i lyse og trivelige omgivelser. Mulighet til å være med på å videreutvikle en flott avdeling
Svært god offentlig kommunikasjon med bybanen like ved
Parkeringsmuligheter
Dyktige kollegaer og høyt fagnivå
Fokus på god opplæring gjennom fadderordning og oppfølgingssamtaler
Inkluderende arbeidslivsbedrift (IA)
Fag- og personutvikling
Gode pensjonsordninger
Lønn etter gjeldende avtaler
Andre opplysninger:
- 100 % stilling i vårt bofellesskap
- Ledig fra 01.10.2021
- Søknader vil bli behandlet fortløpende
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
17.10.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4116572Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 24.09.2021