Bedrift
Senja kommuneSøknadsfrist
16.04.2020Stillingsfunksjon
Helse og OmsorgAnsettelsesform
workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordningBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2840440Se her for andre jobber fra Senja kommune
- Oppdatert 25.03.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Senja kommune
Sykepleier
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
VED DISTRIKTSMEDISINSK SENTER ER DET LEDIGE STILLING PÅ BEHANDLINGS OG REHABILITERINGSAVDELINGEN
Avdelingen har følgende stillinger ledig for snarlig tiltredelse:
- 2x 100 % FAST stilling for sykepleier - 3. delt turnus arbeid hver 3. helg
OM stillingen
Behandlings og rehabiliteringsavdelingen består av:
- Senja kommune har 13 plasser korttidsplasser hvor en tar imot akuttinnleggelser fra fastlege, legevakta, medisinsk rehabilitering fra sykehus, rehabiliteringssenger, og har 3 øremerkede senger for lindrende behandling.
- KAD senger:
Senja er vertskommune i samarbeid med Sørreisa på avdeling med 5 Ø-hjelpsenger.
Gruppen har styrket kompetanse og behandler pasienter som ellers måtte ha dratt til sykehuset. Pasientene kan legges inn fra sin fastlege og i fra legevakta. Fra 2018 inkluderes akutt rus/ psykiatri i Kad sengene.
Faggrupper som jobber i avdelingen
- Lege. Det er legevisitt 5 dager i uken. Ved aften/ natt/ helg brukes interkommunal legevakt.
- Sykepleier. Avdelingen har sykepleier på vakt 24/7
- Hjelpepleier/ omsorgsarbeider
- Fysioterapeut: Er på avdelingen om formiddag på ukedager.
- Ergoterapeut: Er på avdelingen om formiddagen ukedager.
Avdelingen har ca. 22 årsverk med hovedvekt på sykepleiere.
Arbeidsoppgaver:
- - Sykepleieroppgaver i avdelingen.
Kvalifikasjonskrav;
- Autorisert sykepleier.
- Relevant videreutdanning er ønskelig.
- Relevant erfaring fra korttidsavdeling, sykehus eller akuttmedisin vil bli vektlagt.
- Gode skriftlig og muntlig norskkunnskaper.
- Beherske digitale arbeidsverktøy.
Personlige egenskaper
- Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
- Evne til helhetstenkning og se muligheter innenfor gitte rammer
- Du har høy servicegrad med brukerne i sentrum
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
- Du er løsnings - beslutnings og resultatorientert
- Gode samarbeidsevner
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Faglige utfordringer på et spennende fagområde i stadig endringVarierte arbeidsoppgaver med fokus på kompetanseutvikling
- Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere som er utviklingsorienterte og opptatt av og videreutvikling og kompetanse
- Fokus på brukermedvirkning
- En kommune i stor utvikling og endring
- Gode pensjonsordninger
For stillingen gjelder:
- Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelsens skjer etter kommunale vilkår, på lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. Deltagelse i kommunal pensjonsordning.
- Det kreves politiattest ved alle tilsetninger. I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.
- Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
- Minst to referanser fra tidligere ledere må oppgis.
Kontakt:
Nærmere opplysninger om stillingene kan fås ved henvendelse til virksomhetsleder DMS Hanne Ness Eidsvik,
Tlf: 47 48 75 77 , e-post: hanne.ness.eidsvik@senja.kommune.no
Bedrift
Senja kommuneSøknadsfrist
16.04.2020Stillingsfunksjon
Helse og OmsorgAnsettelsesform
workTime.Skift / turnus / arbeidstidsordningBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
9300, FINNSNES
SENJA
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2840440Se her for andre jobber fra Senja kommune
- Oppdatert 25.03.2020