Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
03.11.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5033, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2139635Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 22.10.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Sykepleier 100% fast stilling
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Arbeidsgiver/arbeidssted: Bergen kommune, Ladegården sykehjem
Stilling: Autorisert sykepleier, 100% fast stilling - for tiden ved post 1(skjermet demensavdeling/forsterket sykehjemsavdeling)
Sted: Ladegården sykehjem, Ladegårdsgaten 65, 5033 Sandviken
Sykehjemmet ligger i naturskjønne omgivelser og er sentralt plassert i Sandviken med kort avstand til offentlig kommunikasjon.
Sykehjemmet har ansvar for å yte omsorg og gi gode helsetjenester til beboere med behov for sykehjemsplass. Sykehjemmet har også avdeling for beboere med behov for forsterket sykehjemsplass og skjermet avdeling for demente.
Stillingen inngår i turnus med arbeid hver 3. helg.
For tiltredelse i stillingen er det krav om politiattest i henhold til lovverk.
Presentasjon av arbeidssted
Ladegården sykehjem er et moderne sykehjem med 107 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling er inndelt i 2 eller 3 grupper. Post 1 er inndelt i tre grupper der to er spesielt tilrettelagt for beboere med demens, og en er tilrettelagt spesielt for beboere med behov for forsterket sykehjemsplass. Post 2 er under omstilling til å bli somatisk langtidsavdeling med 26 plasser. Post 3, 4 og 5 er langtidsavdelinger med 17 plasser.
Sykehjemmet har fokus på faglighet og har et sykepleiefaglig forum.
- Variert sykepleie, omsorg og behandling av beboerne ved sykehjemmet. Primærsykepleiesystemet er førende for arbeidet.
- Våre sykepleiere skal være kjent med sykehjemmets målsettinger og arbeider for å nå målsettingene.
- Stillingen krever sykepleierutdanning med norsk autorisasjon
- Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 - test i norsk (Tidligere Bergenstesten)
- Du må ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
- Du må kunne beherske de vanligste dataverktøy
- Vi søker deg som er positiv og fleksibel og som har evne til å finne gode løsninger.
- Vi søker deg som har gode samarbeidsevner og også evne til å arbeide selvstendig.
- Du må være interessert og engasjert i pleie og behandling av eldre mennesker, også de med kognitiv svikt..
- Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
- lønn ifølge tariff
- en interessant og utfordrende jobb blant faglig dyktige kolleger
- opplæring og faglig veiledning
- fokus på etikk
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
03.11.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5033, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
2139635Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 22.10.2019