Detaljer

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    20.10.2019
  • Sted:
    BERGEN
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    HORDALAND
  • Arbeidssted:
    BERGEN
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2139635
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune

Sykepleier 100% fast stilling

Arbeidsgiver/arbeidssted: Bergen kommune, Ladegården sykehjem
Stilling: Autorisert sykepleier, 100% fast stilling   - for tiden ved post 1(skjermet demensavdeling/forsterket sykehjemsavdeling)
Sted: Ladegården sykehjem, Ladegårdsgaten 65, 5033 Sandviken

Sykehjemmet ligger i naturskjønne omgivelser og er sentralt plassert i Sandviken med kort avstand til offentlig kommunikasjon.

Sykehjemmet har ansvar for å yte omsorg og gi gode helsetjenester til beboere med behov for sykehjemsplass. Sykehjemmet har også avdeling for beboere med behov for forsterket sykehjemsplass og skjermet avdeling for demente.

Stillingen inngår i turnus med arbeid hver 3. helg.
For tiltredelse i stillingen er det krav om politiattest i henhold til lovverk.

Presentasjon av arbeidssted
Ladegården sykehjem er et moderne sykehjem med 107 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling er inndelt i 2 eller 3 grupper.  Post 1 er inndelt i tre grupper der to er spesielt tilrettelagt for beboere med demens, og en er tilrettelagt spesielt for beboere med behov for forsterket sykehjemsplass. Post 2 er under omstilling til å bli somatisk langtidsavdeling med 26 plasser.  Post 3, 4 og 5 er langtidsavdelinger med 17 plasser.
Sykehjemmet har fokus på faglighet og har et sykepleiefaglig forum.

Arbeidsoppgaver
  • Variert sykepleie, omsorg og behandling av beboerne ved sykehjemmet. Primærsykepleiesystemet er førende for arbeidet.
  • Våre sykepleiere skal være kjent med sykehjemmets målsettinger og arbeider for å nå målsettingene.
Kvalifikasjoner
  • Stillingen krever sykepleierutdanning med norsk autorisasjon
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 - test i norsk (Tidligere Bergenstesten)
  • Du må ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
  • Du må kunne beherske de vanligste dataverktøy
Personlige egenskaper
  • Vi søker deg som er positiv og fleksibel og som har evne til å finne gode løsninger.
  • Vi søker deg som har gode samarbeidsevner og også evne til å arbeide selvstendig.
  • Du må være interessert og engasjert i pleie og behandling av eldre mennesker, også de med kognitiv svikt..
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø.
Vi tilbyr
  • lønn ifølge tariff
  • en interessant og utfordrende jobb blant faglig dyktige kolleger
  • opplæring og faglig veiledning
  • fokus på etikk