Company
Gjøvik kommuneApplication deadline
14.10.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5889088Look here for other jobs from Gjøvik kommune
- Updated 21.09.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Gjøvik kommune
Sykepleier 1 100 % fast stilling ved Haugtun omsorgssenter 2AB
Offentlig forvaltning
Beskrivelse av arbeidsstedet:
Haugtun omsorgssenter ligger i Gjøvik sentrum og består av fire sykehjemsavdelinger i tillegg til hjemmetjenester og tilrettelagte tjenester. Omsorgssenteret er i tillegg base for Gjøvik kommunes egne sykehjemsleger.
Avdeling 2AB er en korttids - og avlastningsavdeling med 13 plasser som tilbyr tjenester til personer med demens. Avdelingen har både sykepleiere og helsefagarbeidere med og uten etterutdannelse som er opptatt av å skape gode hverdager for pasientene. Avdelingen har tett samarbeid med lege og har legevisitt 2 dager i uken.
Er du sykepleier og liker å jobbe i eldreomsorgen, og brenner for profesjonell og verdig eldreomsorg? Da kan Haugtun 2AB være et godt valg.
Arbeidsoppgaver:Sykepleier 1 funksjonen innebærer blant annet å være en samarbeidspartner for virksomhetsleder. Samtidig som du er involvert i den daglige oppfølgingen av pasientene, skal du kunne lede og drive kvalitetsforbedring, fagutvikling og kompetanseheving i avdelingen. Du skal være faglig oppdatert og drive veiledning og opplæring av ansatte, i tillegg til å ha ansvar for fagmøter, oppfølging av Gerica og internkontroll.
Oppgavene består blant annet av følgende:
• Ivareta pasientansvar og daglige gjøremål i avdelingen
• Observasjon, prøvetakning og medisintekniske prosedyrer
• Effektiv og målrettet jobbing med pasientforløp
• Dokumentasjon i henhold til gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer
• Koordinering og planlegging på vegne av pasienten, samt pårørende arbeid
• Ansvar for legevisitt og øvrig henvendelse til lege / legevakt
• Pasientsikkerhet og kvalitetssikring
• Ansvar for egenutvikling og nytenkning
• Pådriver for faglig utvikling og etisk refleksjon
• Ansvar for å søke råd/bistand og veiledning når det er behov
• Bidra til et inkluderende og godt arbeidsmiljø
• Teamjobbing og tverrfaglig samarbeid
• Veiledning/opplæring av ansatte, studenter og elever
• Ansvarlig for inntak, sammarbeid med Tildeling og koordinering om oppfølging av pasienter på korttidsplasser/avlasting
Stillingen er dagtid med arbeid hver 3. helg med mulighet for å inngå avtale om arbeid 12,5 timer hver 4. helg.
Kvalifikasjoner:• Autorisasjon som sykepleier kreves
• Ønskelig med videreutdanning i geriatri, demens
• Personlig egnethet vil bli vektlagt i stor grad
• Gode sammarbeids- og kommunikasjonsevner
• Inneha gode evner til å prioritere arbeidsoppgaver og jobbe effektivt
• Være positiv, villig til å stå på i endringsprosesser og være en god lagspiller
• Initiativ til og interesse for fagutvikling
• Gode sykepleiertekniske ferdigheter
• Kunne håndtere stress og ha høy arbeidskapasitet
• Relevant arbeidserfaring vil vektlegges
• Empati og god omsorgsevne
• God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
• Kunne jobbe selvstendig og i team, samt ha gode samarbeidsevner
• Gode holdninger til arbeidslivet
• Fleksibilitet
• Gode datakunnskaper
• Krav om godkjent politiattest
Personlige egenskaper:Vi ønsker oss en kollega som er positiv og løsningsorientert, og liker å finne løsninger i hverdagens utfordringer. Du har gode kommunikasjonsevner, er blid og raus mot både kollegaer, pasienter og pårørende. I tillegg ønsker vi oss en kollega som gjør gode prioriteringer, du vet hva du gjør i utfordrende situasjoner og når arbeidsoppgavene blir mange. Du jobber strukturet , både selvstendig og i team. I tillegg har du evnen til å dele erfaring og kunnskap med de rundt deg, og gode holdninger til arbeidslivet.
Vi kan tilby:• Funksjonstillegg per tiden 30 000,- pr år.
• Avsatt tid til fagutvikling merket i turnus.
• Spennende, interessante og varierte arbeidsoppgaver i et godt tverrfaglig arbeidsmiljø.
• Muligheter for faglig påfyll og internundervisning.
• Nødvendig opplæring i fagsystemer.
• Offentlig tjenestepensjon.
• Bedriftsidrettslag.
Unntatt offentlighet må begrunnes:Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.
Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad:Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.
Company
Gjøvik kommuneApplication deadline
14.10.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5889088Look here for other jobs from Gjøvik kommune
- Updated 21.09.2024