• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    01.11.2020
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5009, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    2380523
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 27.10.2020
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

         Kommunal Mottaksavdeling søker sykepleier til spennende stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kommunal Mottaksavdeling ligger i 6. etasje på Haraldsplass Diakonale sykehus i Årstad bydel. Enheten har 23 pasienter fordelt i 2 grupper.
Kommunal Mottakavdeling er en by-omfattende enhet og tar imot pasienter som utskrives fra sykehus til Bergen kommune. Vi tar imot pasienter med varierte diagnoser og sykdomsforløp. Gjennomsnittlig liggetid på Mottaksavdelingen er 3-6 dager. Omkring 40 % av pasientene reiser hjem etter et opphold hos oss. De resterende overflyttes til andre institusjoner i kommunen. Vi har legedekning mandag-fredag og fysioterapeut i 70 % stilling.
Avdelingen har høy grad av fagdekning og kompetanse, tett tverrfaglig samarbeid og godt arbeidsmiljø. Over 90 % av de ansatte er sykepleiere eller hjelpepleiere/helsefagarbeidere. Vi har jevnlig internundervisning med aktuelle tema og problemstillinger.
Kommunal mottaksavdeling  ledes av en enhetsleder, en  avdelingsleder og en fagleder.

Vi har 2 ledige faste stillinger som sykepleier. Stillingene er på 100% og 94%. De er ledige omgående.

Arbeidsoppgaver

- Arbeid fast hver 3 helg 

- Legevisitt

- Primærkontakt/Gruppeansvar

-  Medisindelegering

- Veilede sykepleiestudenter

- Samhandling med sykehus, Forvaltningsenheten, hjemmesykepleie og pårørende 

 

 

Kvalifikasjoner

- Autorisert Sykepleier/Vernepleier

- Søkere utenfor Norden må dokumentere bestått "Bergenstesten" (test i norsk-høyere nivå)

- Du får lett oversikt og har evne til å se helhet

- Gode ferdigheter i dokumentasjon

- Utdanning fra utlandet må ha godkjenning av NOKUT 

- Godkjent politiattest må fremvises før oppstart 


Personlige egenskaper

- Faglig dyktig og nytenkende

- Engasjert og løsningsorientert

- Må kunne jobbe selvstendig og i team

- Må trives i et hektisk og tverrfaglig miljø

- Den rette personen er en sosial og hyggelig person med initiativ, humør og fokus

- Egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Vi tilbyr

- Et spennende arbeidsmiljø med høyt tverrfaglig samarbeid

- En utfordrende hverdag med varierende arbeidsoppgaver

- Utvikling av faglig kompetanse

- Et godt arbeidsmiljø 

 

 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    01.11.2020
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5009, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    2380523
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 27.10.2020