• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    01.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5009, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2380523
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 27.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

         Kommunal Mottaksavdeling søker sykepleier til spennende stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kommunal Mottaksavdeling ligger i 6. etasje på Haraldsplass Diakonale sykehus i Årstad bydel. Enheten har 23 pasienter fordelt i 2 grupper.
Kommunal Mottakavdeling er en by-omfattende enhet og tar imot pasienter som utskrives fra sykehus til Bergen kommune. Vi tar imot pasienter med varierte diagnoser og sykdomsforløp. Gjennomsnittlig liggetid på Mottaksavdelingen er 3-6 dager. Omkring 40 % av pasientene reiser hjem etter et opphold hos oss. De resterende overflyttes til andre institusjoner i kommunen. Vi har legedekning mandag-fredag og fysioterapeut i 70 % stilling.
Avdelingen har høy grad av fagdekning og kompetanse, tett tverrfaglig samarbeid og godt arbeidsmiljø. Over 90 % av de ansatte er sykepleiere eller hjelpepleiere/helsefagarbeidere. Vi har jevnlig internundervisning med aktuelle tema og problemstillinger.
Kommunal mottaksavdeling  ledes av en enhetsleder, en  avdelingsleder og en fagleder.

Vi har 2 ledige faste stillinger som sykepleier. Stillingene er på 100% og 94%. De er ledige omgående.

Arbeidsoppgaver

- Arbeid fast hver 3 helg 

- Legevisitt

- Primærkontakt/Gruppeansvar

-  Medisindelegering

- Veilede sykepleiestudenter

- Samhandling med sykehus, Forvaltningsenheten, hjemmesykepleie og pårørende 

 

 

Kvalifikasjoner

- Autorisert Sykepleier/Vernepleier

- Søkere utenfor Norden må dokumentere bestått "Bergenstesten" (test i norsk-høyere nivå)

- Du får lett oversikt og har evne til å se helhet

- Gode ferdigheter i dokumentasjon

- Utdanning fra utlandet må ha godkjenning av NOKUT 

- Godkjent politiattest må fremvises før oppstart 


Personlige egenskaper

- Faglig dyktig og nytenkende

- Engasjert og løsningsorientert

- Må kunne jobbe selvstendig og i team

- Må trives i et hektisk og tverrfaglig miljø

- Den rette personen er en sosial og hyggelig person med initiativ, humør og fokus

- Egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Vi tilbyr

- Et spennende arbeidsmiljø med høyt tverrfaglig samarbeid

- En utfordrende hverdag med varierende arbeidsoppgaver

- Utvikling av faglig kompetanse

- Et godt arbeidsmiljø 

 

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    01.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5009, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2380523
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 27.10.2020