• Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    07.04.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6121882
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune
Ledig stilling

Hamar kommune

Store prosjekter og store muligheter - er du lederen vi ser etter? 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ønsker du å sette spor etter deg? Tiltrekkes du av høyt tempo og leveranser samtidig som du vil ha oversikt i eget hus? Perfekt - vi trenger en leder!

Hamar kommune, Innlandets urbane hjerte, søker en strategisk, engasjert og strukturert leder for vår prosjektavdeling. Vil du være med på å realisere spennende prosjekter og bidra til en bærekraftig utvikling av Hamar-samfunnet?

I Hamar kommune får du en nøkkelrolle i å forme fremtiden. Vi søker nå en dyktig leder til vår prosjektavdeling, som vil være sentral i gjennomføringen av en rekke viktige prosjekter.

Om prosjektavdelingen
Prosjektavdelingen er en dynamisk enhet som leder et bredt spekter av prosjekter innen bygg og infrastruktur (veger, vann og avløp, offentlige byrom), samt utredningsprosjekter og mulighetsstudier. Avdelingen består av seks kompetente prosjektledere, og suppleres ved behov med eksterne ressurser.

Hos oss vil du lede et team av dyktige prosjektledere, og ha ansvar for å styre en variert og spennende prosjektportefølje som har stor betydning for innbyggerne i Hamar.

Stillingen rapporterer til kommunalsjef, og er en del av ledergruppen i Miljø og samfunn.

Les mer om byutvikling og prosjektene våre her: www.hamar.kommune.no/vibyggerhamar

Er du nysgjerrig på hvordan det er å bo og jobbe i Hamar? Sjekk ut www.hamar.no

Kvalifikasjoner:

Vi ser etter deg som har:

  • Dokumentert ledererfaring og gode resultater.
  • Høyere utdanning innen relevant fagområde, eller lang og relevant erfaring.
  • Solid kompetanse innen prosjektledelse, og erfaring med å lede prosjektledere.
  • Gjerne erfaring fra politisk styrt organisasjon
  • Ser nødvendigheten av god økonomistyring og tverrfaglig samarbeid.
  • Erfaring med Lov om offentlig anskaffelse.
  • Gode ferdigheter i bruk av digitale verktøy.
  • Meget gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.
  • For denne stillingen er det en fordel med førerkort

Personlige egenskaper:

For å lykkes i denne rollen, er det viktig at du er:

  • Strukturert, ryddig og har god gjennomføringsevne.
  • En tydelig og inspirerende leder med gode samarbeidsevner.
  • Nytenkende og løsningsorientert.
  • Motivert av konkrete resultater
  • Engasjert og selvstendig
  • En positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø.
  • Beslutningsdyktig, moden og har høy integritet.
  • Analytisk og har stor arbeidskapasitet.

Vi tilbyr:

Vi tilbyr en meningsfylt og utfordrende lederrolle i en spennende kommune. Hos oss får du:

  • Muligheten til å påvirke utviklingen av Hamar.
  • Et godt arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte kolleger.
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.
  • Konkurransedyktig lønn og gode arbeidsvilkår.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Moderne arbeidslokaler i Hamar rådhus.
  • Moderne bilpark til rådighet i arbeidstiden
  • Gode pensjonsvilkår i KLP.
 

  • Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    07.04.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6121882
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune