• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    09.04.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6131976
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
Ledig stilling

Bergen kommune

En av Norges største eiendomsforvaltere søker dyktige prosjektledere

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for bygg og eiendom er en av Norges største eiendomsforvaltere og forvalter over 1000 bygg og 1,3 million kvadratmeter bygningsmasse. Etatens ansvar er forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer som i hovedsak består av skoler, barnehager, sykehjem, kontorbygg, havnebygg, brannstasjoner, parkeringsanlegg og idrettshaller. Etaten har ansvar for både kjøp, salg, innleie og utleie av eiendom for hele Bergen kommune.

Etaten er ISO-sertifisert innen kvalitetsledelse (9001) og miljøledelse (14001). Våre dyktige medarbeidere jobber med alt fra tradisjonelt håndverksfag til utvikling av store eiendomsprosjekter, og vår felles visjon er "Våre eiendommer skal gjøre byen stolt".  

Stillingene som prosjektleder vil være en del av prosjektledergruppen som består av elleve prosjektledere og én gruppeleder. Prosjektavdelingen gjennomfører alle prosjekter i etaten, og disse stillingene vil primært utføre de største prosjektene i porteføljen. Vi gjennomfører vedlikeholdsprosjekter og utviklingsprosjekter med kostnadsramme opp til 30 mill. kr, og følger alle faser fra prosjektering til gjennomføring. Vi ser etter deg som ønsker å bidra til vedlikehold av viktige bygg i Bergen. Du må ha stor gjennomføringsevne, spesielt i kraft av å lede og eie prosjekt, og samtidig motivere kolleger og samarbeidspartnere til å aktivt samhandle inn i prosjektene.

Vi oppfordrer kvinner til å søke.

Kvalifikasjoner:

  • Høyskole- eller universitetsutdanning på bachelornivå innen byggfag eller andre bygningstekniske fag. Andre relevante fagretninger på bachelornivå kan også vurderes
  • Du kan vise til erfaring med å lede mennesker og prosjekter
  • Du må ha god kjennskap til HMS i prosjektgjennomføring
  • Erfaring med systemer for forvaltning, drift og vedlikehold er en fordel
  • Erfaring med kaier, grunn & betong og uteområder er en fordel
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Vi søker en person som har høy grad av gjennomføringsevne
  • Du er målrettet, strukturert og effektiv
  • Du vekker tillit og er opptatt av samhandling og kommunikasjon.
  • Du trives med et bredt spekter av arbeidsoppgaver og du har evnen til å tenke nytt og bidra til forbedring 
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Fleksibel arbeidstid og muligheter for hjemmekontor
  • Dyktige, inkluderende og hyggelige kolleger
  • Velferdslag og bedriftsidrettslag
  • Moderne og flotte kontorlokaler midt i sentrum
  • Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Trygghet i ansettelsen hos en solid og stabil arbeidsgiver
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling innen arbeidsområdet 
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    09.04.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6131976
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune