• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    01.11.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5015, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3224925
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 25.10.2020
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bergen kommune

Spesialkonsulent regnskap

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Lønns- og regnskapssenteret (LRS) leverer moderne, effektive og kvalitetssikrede tjenester innen områdene lønn, refusjon og regnskap til resultatenheter og kommunale bedrifter i Bergen kommune. Vi tilbyr rådgivningstjenester, utfører tjenester innenfor periode- og årsavslutning og har ansvar for systemadministrasjon av økonomisystemet. Vi gjennomfører kurs- og opplæringsaktiviteter og sørger for at forvaltningsprosesser tilknyttet økonomisystemet fungerer på en optimal måte.  

LRS er for tiden midt i en spennende endrings- og omstillingsfase og har stort fokus på digitalisering, herunder gjennomføring av kompetanseløft internt, og vi har mange tiltak og prosjekter i vår portefølje. Bergen kommune benytter UBW Økonomi som sitt økonomisystem og Microsoft 365 som arbeidsverktøy. 

Vi søker nå etter en regnskapsmedarbeider som skal inngå i en avdeling med 25 engasjerte og kunnskapsrike medarbeidere.

 

Arbeidsoppgaver
  • Remittering
  • Avstemming
  • Saksbehandling på regnskapsområdet
  • Rådgivning til våre kunder i Bergen kommune
  • Delta i arbeid som forenkler, forbedrer og fornyer våre tjenester og arbeidsprosesser
  • Organisasjonen er i utvikling og andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen 
                                   
Kvalifikasjoner
  • Bachelor i regnskap/økonomi
  • God IKT kompetanse og forståelse
  • Erfaring fra regnskapsarbeid
  • God kjennskap til regnskapsføring, regelverk og regnskapsrutiner
  • Erfaring fra UBW Økonomi desktop er en fordel 
Personlige egenskaper
  • Du er nytenkende, fleksibel og positiv
  • Du har gode analytiske evner og god systemforståelse
  • Du er stabil og trives i et hektisk arbeidsmiljø med korte tidsfrister
  • Du trives med samarbeid så vel som med selvstendig arbeid 
Vi tilbyr
  • Et pulserende arbeidsmiljø med hyggelige kolleger
  • Trivelige lokaler i Bergen sentrum 
  • Fleksibel arbeidstid
  • God pensjonsordning
  • Lønn etter avtale 
 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    01.11.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5015, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3224925
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 25.10.2020