• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    12.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0271, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5793951
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
  • Uppdaterad 26.06.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Oslo kommune

HR konsulent, NAV bydel Frogner

Offentlig forvaltning

Er du engasjert i HR-faget og interessert i personal forvaltning? Da er NAV i bydel Frogner din nye arbeidsplass. 
NAV Frogner er en arbeidsplass i utvikling og endring med 145 kvalifiserte og motiverte medarbeidere i 6 avdelinger. Kontoret har ansvar for NAV- tjenester i bydelen, drift av kommunens introduksjonsprogram, bosetting og integrering av bosatte flyktninger. Vårt samfunnsoppdrag er å bidra til sosial og økonomisk trygghet, og å fremme overgang til aktivitet og arbeid. I tillegg til ledergruppen som har personal- og lederansvar, har vi flere fagansvarlige og koordinatorer som sikrer kvalitet i våre tjenester. 

Vi har ledig en fast stilling som spesialkonsulent HR. Stillingen ligger i stab og skal bistå ledergruppa med personaloppgaver, administrative oppgaver, rekruttering osv. Du må regne med noe lederstøtte, tilrettelegge for bl.a. kompetanseutvikling innen HMS og IA-arbeid, ta ansvar for praktiske oppgaver som ledergruppa måtte delegere til deg, og fasilitere for diverse møter, seminarer osv. 

Vi søker etter en fremoverlent og engasjert medarbeider med bred kompetanse og erfaring innen HR, en endringsvillig kollega som har et innovativt innstilling og er med på å bidra til systematisk utvikling og forbedring. Du må være en positiv og strukturert person som trives med å jobbe resultatorientert, både selvstendig og i team.  

Kvalifikasjoner:

• Utdanning på minimum bachelornivå innen relevant fagområde.
• God kjennskap til offentlig forvaltning.
• Meget god digital kompetanse.
• God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
• Bred kompetanse innen lov- og avtaleverk i Oslo kommune og NAV. 
• Grunnleggende kompetanse innen arbeidsrett og offentlig administrasjon. 
• Erfaring fra HR-område
• God systemforståelse og innsikt i hensiktsmessig bruk av HR-systemer.
• God kjennskap til gjeldende prosesser og rutiner innen HR, HMS og administrasjon.

Personlige egenskaper:

• Analytisk, lærevillig, tålmodig og nøyaktig.
• Utviklingsorientert
• Gode samarbeidsevner og serviceinnstilling
• Evne til å bygge relasjoner.
• Kunnskapssøkende og god motivator.
• Høy arbeidskapasitet og flink med struktur og planer. 
• Fleksibel.

Vi tilbyr:

• Ansettelse i stilling som spesialkonsulent HR i lønnsramme 056, LT 41-44 avhengig av kompetanse og ansiennitet. Det tilsvarer for tiden en årslønn på kr. 661 600 – 697 400 i Oslo kommunes regulativ.
• Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innen HR- og administrasjon. 
• Et godt arbeidsmiljø med engasjerte og faglig dyktige kollegaer. 
• Arbeidssted i vårt bydelshus med lett tilgang til andre tjenester i bydelen. 
• Personalkantine med utsikt over hele byen. 
• Sentral beliggenhet med gode kollektivtilbud i nærheten. 
• Innendørs sykkelparkering. 
• Treningsrom og et aktivt bedriftsidrettslag. 
• Fleksibel arbeidstid, mulighet for noe hjemmekontor.

Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd.
 

  • Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    12.07.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0271, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5793951
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
  • Uppdaterad 26.06.2024