Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Helse Sør-øst RHF

Spesialkonsulent HR 

Offentlig forvaltning

HR-divisjonen ved Ahus er en av Norges største og viktigste HR-miljøer! Vi er i underkant av 60 ansatte og arbeider med et bredt faglig oppdrag. HR's viktigste oppgave er å bidra til et profesjonelt og kompetent universitetssykehus med et veldig viktig samfunnsoppdrag.

En av våre medarbeidere har takket ja til nye utfordringer, og vi er på utkikk etter en ny medarbeider til merkantile og administrative oppgaver tilknyttet HR divisjonens sekretariat. Sekretariatet har hovedsakelig oppgaver tilknyttet HR direktør og HR ledergruppe, Ahus lederskole, prosjekt- og prosess støtte samt Kultur og fritidstilbudet i foretaket. 

Vi ser etter deg som trives i et dynamisk miljø med varierte oppgaver! Du er strukturert og håndterer mange baller i luften ved hjelp av koordinering og god systematikk.  

Akershus universitetssykehus HF er en arbeidsplass med stort mangfold. Det er en klar styrke, og avgjørende for å løse våre mange oppgaver innen pasientbehandling, pasientoppfølging, forskning og undervisning. Vi ønsker oss derfor også et mangfold av søkere til ledige stillinger, og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uavhengig av identitet og bakgrunn.

Arbeidsoppgaver:

Stillingen inngår i et team med flere medarbeidere, er organisatorisk tilknyttet Assisterende HR direktør og har sin hovedvekt innenfor administrative og merkantile oppgaver.

  • enklere saksbehandleroppgaver (referater, oppfølging, oppsummeringer med mer)
  • kurs/møtefacilitering
  • superbruker- og redaktørroller
  • vedlikehold av intranettside
  • utarbeidelse av informasjons- og kommunikasjonsmateriell
  • varebestilling

I tillegg vil du inngå som en del av teamet som arbeider med opplæring og utvikling av foretakets ledere, med ansvar for sekretariatsfunksjon tilknyttet ledelsesområdets aktiviteter.

  • planlegging, gjennomføring og etterarbeid med kurs og program i Ahus lederskole
  • kontakt med deltakere og foredragsholdere
  • følge opp bookinger og arrangement

Ahus har tatt i bruk spillbasert ledertrening og du vil være sentral i den tekniske utvikling av applikasjonen i tett samarbeid med leverandør. 

 

Kvalifikasjoner:

  • Videregående skole
  • Ønskelig med relevant årsstudium på høyskolenivå
  • Relevant arbeidserfaring fra liknende arbeid, hvor koordinering og oppfølging er sentralt
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Erfaren bruker av Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook)
  • God rolle- og virksomhetsforståelse
  • Evne til strategisk tenking


Personlige egenskaper:

  • Systematisk og strukturert
  • Selvstendig og løsningsorientert
  • God arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
  • Gode samarbeidsevner og lagspiller
  • Personlig egnethet

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø 
  • Varierte og spennende oppgaver
  • Sentral beliggenhet
  • Gode velferdstilbud for ansatte
  • Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud    
  • Du blir en del av et viktig samfunnsoppdrag