• Företag
    Hamar kommune
  • Ansökningstiden
    18.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4894025
  • Se här för andra jobb från Hamar kommune
  • Uppdaterad 01.12.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Hamar kommune

Spesialkonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Hos oss får du bruke alt du kan om kundeservice til å være med å løse et viktig samfunnsoppdrag, som betyr noe for alle innbyggerne i Hamar!

I Hamar kommune er vi opptatt av å ha et godt samarbeid med innbyggerne våre. Her i Innbyggerservice får du jobbe midt i knutepunktet i dialogen med innbyggeren. Vi svarer på alle typer spørsmål, og gir veiledning i kommunens tjenester i alle kanaler. Dessuten er vi opptatt av å forbedre det digitale tilbudet til innbyggeren, og vi veileder gjerne i de digitale løsningene slik at flere kan benytte tjenestene til kommunen.

I tillegg til innbyggerdialog, har vi oppgaver for alle enheter i kommunen. Avdelingen har 5 faste stillinger og en lærling.

 Har DU lyst til å bidra til å levere enda bedre service til innbyggerne våre?

   

Arbeidsoppgaver:

  • Innbyggerdialog på telefon, ved personlig oppmøte og i andre kanaler (e-post, chat, sosiale medier).
  • Veiledning i digitale tjenester.
  • Andre oppgaver knyttet til innbyggerdialog.
  • Saksbehandlingsoppgaver innenfor ansvarsområdene til Innbyggerservice. I denne stillingen vil du fra oppstart få oppgaver blant annet med Digihjelpen (veiledningstilbud til innbygger) og den kommunale vigselsordningen. Innbyggerservice er hele tiden i utvikling, så oppgavefordeling og ansvarsområder kan forandre seg.

Kvalifikasjoner:

  • Du har bachelorgrad eller tilsvarende innenfor relevante fagområder (for eksempel innen service, kommunikasjon, administrasjon eller IKT).
  • Du har god digital kompetanse, vet hvordan å håndtere ulike digitale hjelpemidler og kan sette deg raskt inn i digitale løsninger.
  • Du har gode sosiale ferdigheter, og gjerne erfaring med digital veiledning.
  • Du kommuniserer klart og tydelig både muntlig og skriftlig, gjerne på flere språk.
  • Du har gjerne erfaring fra kundebehandling, men det viktigste er at du er god til å lytte og forstå kundens behov, og strekker deg det lille ekstra for å gjøre kunden fornøyd.

Personlige egenskaper:

  • Du elsker å snakke med mennesker, både i telefon og personlig, og vet hvordan man stiller spørsmål for å forstå kundens behov.
  • Du liker å snu en utfordring til en mulighet, og finne nye løsninger.
  • Du er engasjert, positiv og har lyst til å levere gode opplevelser for våre innbyggere.
  • Du kan jobbe selvstendig, men samarbeider også godt med andre.
  • Du tar initiativ og ønsker å bidra til felles resultater.

Vi tilbyr:

  • En arbeidsplass i utvikling og med fokus på åpenhet, digitalisering, tilgjengelighet, service og vertskap.
  • Utvikling og læring gjennom arbeidet.
  • Varierte arbeidsoppgaver.
  • Fleksitid, og kveldsarbeid kan være nødvendig og pålegges i perioder.
  • Lønn etter avtale.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP samt yrkesskade- og gruppelivsforsikring.
  • Hamar kommune er en IA-bedrift.
 

  • Företag
    Hamar kommune
  • Ansökningstiden
    18.12.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4894025
  • Se här för andra jobb från Hamar kommune
  • Uppdaterad 01.12.2022