• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    11.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5054, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4967461
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 21.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Solheim omsorg pluss søker sykepleier til 100% fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Årstad hjemmebaserte tjenester har sentrumsnære lokaler i Kanalveien 62, med kort vei til bybanestopp linje 1 på Wergeland og linje 2 på Mindemyren, busstopp i Fjøsangerveien og sykkeltunell til/fra Fyllingsdalen.

Solheim omsorg pluss er en av 8 avdelinger i Årstad hjemmebaserte tjenester og er sentralt beliggende ved buss- og bybanestopp på Danmarksplass.

Avdelingen består av et eget bygg med 49 leiligheter hvor beboerne har tilbud om hjelp 24/7. 

Solheim omsorg pluss er samlokalisert med Solheim seniorsenter og har en felles leder.
I tillegg til å yte hjemmesykepleie til beboerne, bidrar personalet i miljøarbeid på huset. Ansattgruppen består av fagansvarlig, sykepleiere, ergoterapeut, kokk, aktivitør, helsefagarbeidere og assistenter.

 

 

Arbeidsoppgaver:

Beboerne på omsorg pluss er primært eldre med oppfølgingsbehov til blant annet palliasjon, diabetes,
sår/sårbehandling, demens, ernæring og etter hjerneslag.

  • Jobbe etter primærsykepleiersystem
  • Kliniske vurderinger ved bruk av observasjonsskjema, som inneholder blant annet NEWS2
  • Dokumentere i gjeldene fagsystemer
  • Veiledning, oppfølging og undervisning av studenter og ansatte
  • Samhandling med blant annet fastlege, sykehus, pårørende og Vurderingskontoret

Kvalifikasjoner:

  • Gyldig norsk autorisasjon som sykepleier må fremlegges for at søknad skal bli vurdert
  • Grunnleggende IKT-kompetanse (opplæring i fagsystem vil bli gitt)
  • Gode norskkunnskaper og må kunne kommunisere klart og tydelig både muntlig og skriftlig.
  • Søkere utenfor Norden må kunne dokumentere bestått B2-test i norsk (tidligere "Bergenstesten")
  • Gyldig oppholds- og arbeidstillatelse
  • Gyldig politiattest kreves fremlagt

Personlige egenskaper:

  • Faglig trygghet
  • Selvstendig
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Positiv og engasjert
  • Strukturert og løsningsorientert

Vi tilbyr:

  • Fast 100% stilling
  • Et miljø med stort engasjement og god kompetanse
  • To-delt turnus med arbeid hver 3. helg
  • Opplæringsprogram
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykke- og gruppelivsforsikring
  • Årslønn: fra kr. 468.700 til kr. 554.500 (pluss div. tillegg)
  • Tiltredelse etter nærmere avtale 
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    11.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5054, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4967461
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 21.01.2023