Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
11.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5054, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4967461Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 21.01.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Solheim omsorg pluss søker sykepleier til 100% fast stilling
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Årstad hjemmebaserte tjenester har sentrumsnære lokaler i Kanalveien 62, med kort vei til bybanestopp linje 1 på Wergeland og linje 2 på Mindemyren, busstopp i Fjøsangerveien og sykkeltunell til/fra Fyllingsdalen.
Solheim omsorg pluss er en av 8 avdelinger i Årstad hjemmebaserte tjenester og er sentralt beliggende ved buss- og bybanestopp på Danmarksplass.
Avdelingen består av et eget bygg med 49 leiligheter hvor beboerne har tilbud om hjelp 24/7.
Solheim omsorg pluss er samlokalisert med Solheim seniorsenter og har en felles leder.
I tillegg til å yte hjemmesykepleie til beboerne, bidrar personalet i miljøarbeid på huset. Ansattgruppen består av fagansvarlig, sykepleiere, ergoterapeut, kokk, aktivitør, helsefagarbeidere og assistenter.
Arbeidsoppgaver:
Beboerne på omsorg pluss er primært eldre med oppfølgingsbehov til blant annet palliasjon, diabetes,
sår/sårbehandling, demens, ernæring og etter hjerneslag.
- Jobbe etter primærsykepleiersystem
- Kliniske vurderinger ved bruk av observasjonsskjema, som inneholder blant annet NEWS2
- Dokumentere i gjeldene fagsystemer
- Veiledning, oppfølging og undervisning av studenter og ansatte
- Samhandling med blant annet fastlege, sykehus, pårørende og Vurderingskontoret
Kvalifikasjoner:
- Gyldig norsk autorisasjon som sykepleier må fremlegges for at søknad skal bli vurdert
- Grunnleggende IKT-kompetanse (opplæring i fagsystem vil bli gitt)
- Gode norskkunnskaper og må kunne kommunisere klart og tydelig både muntlig og skriftlig.
- Søkere utenfor Norden må kunne dokumentere bestått B2-test i norsk (tidligere "Bergenstesten")
- Gyldig oppholds- og arbeidstillatelse
- Gyldig politiattest kreves fremlagt
Personlige egenskaper:
- Faglig trygghet
- Selvstendig
- Gode kommunikasjonsevner
- Gode samarbeidsevner
- Positiv og engasjert
- Strukturert og løsningsorientert
Vi tilbyr:
- Fast 100% stilling
- Et miljø med stort engasjement og god kompetanse
- To-delt turnus med arbeid hver 3. helg
- Opplæringsprogram
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykke- og gruppelivsforsikring
- Årslønn: fra kr. 468.700 til kr. 554.500 (pluss div. tillegg)
- Tiltredelse etter nærmere avtale
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
11.02.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5054, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
4967461Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 21.01.2023