• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    18.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5054, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4252903
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 04.12.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Solheim omsorg pluss søker helsefagarbeidere i 100% stillinger

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Solheim omsorg pluss øker nå grunnbemanningen og søker derfor etter 2 autoriserte helsefagarbeidere i 100% stilling for snarlig tiltredelse.

Solheim omsorg pluss vil ha årsturnus fra 01.03.2022 og tilbud om arbeid med langvakter hver 4. helg som vil gi stor fleksibilitet for ansatte i planlegging av jobb og fritid. Dette kan også gi mulighet for 28 ekstra fridager i løpet av et år.

Solheim omsorg pluss en en av 8 avdelinger i Årstad hjemmebaserte tjenester.

Solheim omsorg pluss har en sentral beliggenhet ved buss og bybanestopp på Danmarksplass og avdelingen består av et eget bygg med 49 leiligheter hvor beboerne har tilbud om hjelp 24/7.

Solheim omsorg pluss er samlokalisert med Solheim seniorsenter og har èn felles leder. I tillegg til å yte hjemmesykepleie, bidrar personalet i miljøarbeidet på huset.

Arbeidsoppgaver:

Beboerne på Solheim omsorg pluss er primært eldre med oppfølgingsbehov til blant annet palliasjon, demens, ernæring og etter hjerneslag.

  • Jobbe etter primærsykepleiersystem
  • Kliniske vurderinger ved bruk av observasjonsskjema som blant annet inneholder NEWS2
  • Dokumentasjon i gjeldene fagsystemer
  • Samhandling med blant annet pårørende og Vurderingskontoret

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som hjelpepleier eller helsefagarbeider
  • Grunnleggende IKT-kompetanse (opplæring i fagsystem vil bli gitt)
  • Gode norskkunnskaper og må kunne kommunisere klart og tydelig både muntlig og skriftlig. Søkere utenfor Norden bør kunne dokumentere bestått B2-test i norsk (tidligere "Bergenstesten").
  • Ha gyldig oppholds- og arbeidstillatelse
  • Gyldig politiattest må fremlegges

Personlige egenskaper:

  • Faglig trygghet
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Ansvarsfull
  • Omsorgsfull
  • Positiv og engasjert
  • Selvstendig
  • Gode samarbeidsevner

Vi tilbyr:

  • Fast 100% stilling som hjelpepleier eller helsefagarbeider
  • Opplæringsprogram
  • Snarlig tiltredelse
  • 2-delt turnus (dag/kveld) med arbeid hver 3. helg, alternativt langvakt hver 4. helg (se innledende beskrivelse)
  • Årslønn fra kr. 363700 til 446.000 (+ diverse tillegg)

 

 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    18.12.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5054, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4252903
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 04.12.2021