Företag
Sandnes kommuneAnsökningstiden
19.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5441153Se här för andra jobb från Sandnes kommune
- Uppdaterad 08.11.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Sandnes kommune
Søker du spennende og varierte arbeidsdager med fokus på fag og kvalitet? Velkommen som søker til EFF
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Enhet for funksjonshemmede (EFF) gir tjenester til mennesker med funksjonsnedsettelse og er en bydekkende tjeneste. Vi har fokus på å opprettholde et høyt faglig nivå gjennom faglige diskusjoner og etiske refleksjoner. Vi er bevisste på å ha brukeren og dens ressurser i fokus. Positiv adferdsstøtte (PAS) blir benyttet som metodisk tilnærming med mål om å fremme den enkeltes interesser, ferdigheter, ønsker og muligheter. PAS vektlegger også kompetansebygging, støtte og oppfølging av ansatte, i tillegg til samarbeid og støtte til pårørende og andre involverte. EFF har også eget veiledningsteam som har i hovedoppgave å veilede ansatte i utførelsen av miljøarbeid og øke fagkompetansen gjennom intern kurspakke til alle nyansatte. Veiledningsteamet kan bidra med sin forståelse, kunnskapsformidling, gi støtte, råd og anbefalinger.
Vi har ledig 60 - 100 % stilling, både turnusarbeid og dagstillinger for deg som ønsker å være med å videreutvikle gode helse -og omsorgstjenester . Vi ønsker engasjerte og dyktige medarbeidere som kan kjenne seg igjen i verdier som respekt, trygghet, faglig dyktighet, åpenhet, lojalitet og individuell omsorg.
Ble DU nysgjerrig? Da oppfordrer vi DEG til å ta kontakt for ytterligere informasjon om de ulike stillingene/avdelingene som er lokalisert i ulike bydeler i kommunen.
Kvalifikasjoner:
- Du har utdanning som vernepleier/sykepleier med autorisasjon.
- Helse -sosialfaglig høyskoleutdanning kreves for ansettelse som miljøterapeut..
- Du har erfaring med målrettet miljøarbeid, har god fremstillingsevne både skriftlig og muntlig, og har generelt gode digitale ferdigheter.
- Du har kunnskap om og erfaring fra arbeid med utfordrende atferd, og utarbeidelse av Kap.9 vedtak i helse og omsorgtjenesteloven.
- Du har erfaring i å utøve pleie, omsorg og medisinske prosedyrer.
- Det kreves gyldig politiattest før tiltredelse, jfr. Helse -og omsorgstjenesteloven §5-4. Attest kreves kun av søkere som får tilbud om ansettelse og skal derfor ikke legges ved søknaden.
- Du må ha gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig (minimum nivå B1).
- Det er ønskelig med førerkort (manuell gir)
Personlige egenskaper:
Du er faglig engasjert, positiv og setter den enkelte bruker i sentrum. Du har fokus på brukermedvirkning, er ansvarsbevisst, løsningsorientert og fleksibel. Du har gode samarbeidsevner og er bevisst på å være en god rollemodell. Du har evne til å jobbe selvstendig, strukturert og målrettet i en hektisk hverdag. Du vil ha en viktig rolle i det faglige arbeidet i avdelingen gjennom veiledning og motivasjonsarbeid i personalgruppen. Du har evne og vilje til utviklingsarbeid. Du er tålmodig og trygg i møte med brukere, og har evne til å takle utfordrende adferd dersom det oppstår. Du må kunne glede deg over "de små ting" i hverdagen og ha evne til å skape gode relasjoner.Vi tilbyr:
Et hektisk arbeidsmiljø, mye humor og god takhøyde.
Eget veiledningsteam
Kompetanseplan "KOMPIS"
Intern kurspakke: "kunnskapsbasert miljøterapeutisk arbeid 1 og 2, saksbehandling, Kap 9 vedtak og kurs i forebygging av tvang og makt"
Samarbeidsprosjekter med VID
Bedriftsidrettslag, kunstforening, adgangskort til kommunens svømmehaller og hjem-jobb-hjem.
Företag
Sandnes kommuneAnsökningstiden
19.11.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
4306, SANDNES
SANDNES
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5441153Se här för andra jobb från Sandnes kommune
- Uppdaterad 08.11.2023