• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    30.11.2020
  • Form of employment
    workTime.Deltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5114, TERTNES
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3276188
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 14.11.2020
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Søker assistent til helgevaktsstilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester Arna og Åsane er samlokalisert og har til sammen 23 bofellesskap, samt ett hjemmeteam for
utviklingshemmede. Vi har som målsetting å bidra til at den enkelte beboer har en aktiv og meningsfull hverdag, hvor trivsel, selvbestemmelse og mestring tillegges stor vekt. Vi har som målsetting å være en attraktiv arbeidsplass med engasjerte, myndiggjorte medarbeidere. Vi har et godt samarbeid på tvers av bofellesskapene, og gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling.

Tertnesflaten bofellesskap ligger på Tertnes. Dette er hjemmene til 8 personer i alderen 25 til 65 år med ulik grad av utviklingshemming og hjelpebehov. Som assistent i Tertnesflaten vil du inngå i en personalgruppe på ca. 13 årsverk. Personalgruppen er godt sammensatt av personer i alle aldre, og med ulike utdanninger og erfaringer. Vi er gode på å ta i mot studenter, læringer og nye ansatte, og er stolte av vår arbeidsplass.

Vi har nå ledig tre helgevaktstillinger, hvor vi både har behov for noen som kan arbeide hver 2. helg og hver 3. helg. 

Arbeidsoppgaver
  • Bidra til å skape trygghet og trivsel i brukers hjem.
  • Daglig omsorg og miljøarbeid i tjenesten til den enkelte.
  • Hjelp, veiledning og støtte til daglige aktiviteter.
  • Verdibaserte oppgaver, bidra til beboers selvbestemmelse, utvikling og mestring.
  • Delta i legemiddelhåndtering.
  • Samarbeid med pårørende og verger.
  • Håndtering av utagerende atferd.
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder.
Kvalifikasjoner
  • Det er påkrevd med gyldig politiattest ved ansettelse.
  • Erfaring med brukergruppen og med utfordrende atferd er en fordel.
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk.
  • Førerkort klasse B. 
  • Ønskelig med erfaring fra brukergruppen.
Personlige egenskaper
  • Ansvarsbevisst.
  • Reflektert.
  • Faglig engasjert.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter.
  • Høy grad av fleksibilitet.
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne samt gode datakunnskaper.
  • Personlig egnethet til stillingen vil bli vektlagt ved ansettelse.
Vi tilbyr
  • Spennende utfordringer.
  • Godt arbeidsmiljø i et høyt faglig miljø.
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring. 
  • Lønn fra kr 301 500- til 405 100- i en 100% stilling.
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    30.11.2020
  • Form of employment
    workTime.Deltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5114, TERTNES
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3276188
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 14.11.2020