• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5114, TERTNES
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3276188
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 14.11.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Søker assistent til helgevaktsstilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester Arna og Åsane er samlokalisert og har til sammen 23 bofellesskap, samt ett hjemmeteam for
utviklingshemmede. Vi har som målsetting å bidra til at den enkelte beboer har en aktiv og meningsfull hverdag, hvor trivsel, selvbestemmelse og mestring tillegges stor vekt. Vi har som målsetting å være en attraktiv arbeidsplass med engasjerte, myndiggjorte medarbeidere. Vi har et godt samarbeid på tvers av bofellesskapene, og gir gode muligheter for personlig og faglig utvikling.

Tertnesflaten bofellesskap ligger på Tertnes. Dette er hjemmene til 8 personer i alderen 25 til 65 år med ulik grad av utviklingshemming og hjelpebehov. Som assistent i Tertnesflaten vil du inngå i en personalgruppe på ca. 13 årsverk. Personalgruppen er godt sammensatt av personer i alle aldre, og med ulike utdanninger og erfaringer. Vi er gode på å ta i mot studenter, læringer og nye ansatte, og er stolte av vår arbeidsplass.

Vi har nå ledig tre helgevaktstillinger, hvor vi både har behov for noen som kan arbeide hver 2. helg og hver 3. helg. 

Arbeidsoppgaver
  • Bidra til å skape trygghet og trivsel i brukers hjem.
  • Daglig omsorg og miljøarbeid i tjenesten til den enkelte.
  • Hjelp, veiledning og støtte til daglige aktiviteter.
  • Verdibaserte oppgaver, bidra til beboers selvbestemmelse, utvikling og mestring.
  • Delta i legemiddelhåndtering.
  • Samarbeid med pårørende og verger.
  • Håndtering av utagerende atferd.
  • Praktiske gjøremål i bolig og andre delegerte oppgaver fra leder.
Kvalifikasjoner
  • Det er påkrevd med gyldig politiattest ved ansettelse.
  • Erfaring med brukergruppen og med utfordrende atferd er en fordel.
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk.
  • Førerkort klasse B. 
  • Ønskelig med erfaring fra brukergruppen.
Personlige egenskaper
  • Ansvarsbevisst.
  • Reflektert.
  • Faglig engasjert.
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter.
  • Høy grad av fleksibilitet.
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne samt gode datakunnskaper.
  • Personlig egnethet til stillingen vil bli vektlagt ved ansettelse.
Vi tilbyr
  • Spennende utfordringer.
  • Godt arbeidsmiljø i et høyt faglig miljø.
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring. 
  • Lønn fra kr 301 500- til 405 100- i en 100% stilling.
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    30.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5114, TERTNES
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3276188
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 14.11.2020