Företag
Alver kommuneAnsökningstiden
26.09.2022Anställningsform
workTime.Skift/turnusBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4759847Se här för andra jobb från Alver kommune
- Uppdaterad 10.09.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Alver kommune
Sjukepleiar - 60-100 % fast
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillinga
Vi har ledig fast stilling som sjukepleiar frå snarast. Stillinga er knytt opp mot ein brukar som har heildøgnsteneste frå heimetenesta, og som har eit fast team rundt seg. Stillinga er i utgangspunktet 60 % med arbeid kvar 3. helg, men det kan vere mogleg å auke opp stillinga i årsturnus ved å legge til vakter i ordinær heimeteneste.
Deler av stillinga er tillagt oppgåver når det gjeldt drift av teneste rundt brukar.
Om Knarvik Nord Aust heimeteneste
Avdeling Knarvik Nord Aust har base i Knarvik og der arbeider sjukepleiarar, hjelpepleiarar/helsefagarbeidarar, omsorgsarbeidarar og assistentar. Vi er ei avdeling som er i stadig vekst med eit stort geografisk område og eit aukande tal brukarar i alle aldrar som treng hjelp.
Som medarbeidar i heimetenesta er du ein verdfull tilsett. Vi vonar du vil setje preg på, og vere med å utvikle tenestene til beste for brukarane. Avdelingane i heimetenesta i Alver kommune samarbeidar tett på tvers av dei geografiske inndelingane. Eininga består av 8 avdelingar; Ostereidet, Knarvik Sør Vest, Knarvik Nord Aust, Lindås, Alversund/Seim, Frekhaug og Manger, i tillegg til Dagsenteravdeling.
Arbeidsoppgåver
Heimetenesta gjev tenester til brukarar som bur i eigen heim. Tenestene femnar m.a. om heimesjukepleie, heimehjelp, middagslevering og administrasjon av medisinar. Det er krav om at utførte tenester vert dokumenterte i Profil. Arbeidet i heimetenesta krev tverrfagleg samarbeid til beste for brukarane, både innan kommunen og ut mot spesialisthelsetenesta.
Stillinga er i team, der ein skal utøve helsehjelp i tråd med fastlagte rutiner. Deler av stillinga er tillagt oppgåver når det gjeldt drift av teneste rundt brukar.
Kompetanse
Krav til kompetanse
- Autorisasjon som sjukepleiar
- Sertifikat klasse B
Personlege eigenskapar
Vi ser etter deg som:
- er inspirerande og engasjert
- trivst med å arbeide sjølvstendig og som del av team
- har evne og vilje til å arbeide for eit godt arbeidsmiljø
- kan skape arbeidsglede i ein hektisk kvardag
- er fleksibel
- ser løysingar framfor problem
- er lojal, fagleg sterk og trygg i yrkesutøvinga
- har erfaring frå team
Det vil verte lagt stor vekt på personlege eigenskaper og eignaheit. Ein må ha gode evner til samarbeide og kommunikasjon, samstundes som ein kan jobbe sjølvstendig. Ein må vere løysingsorientert og trygg i utøving av sitt arbeid opp mot brukar/pårørande og kollega.
Vi tilbyr
- Ein aktiv kvardag med mange spennande og varierte utfordringar
- Dyktige kollegaer og høg kompetanse
- Fagleg utvikling
- Tilsetjing i samsvar med lov- og avtaleverk
- Pensjonsordning
- Humor og humør
- Årsturnus
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.
Bli kjent med Alver kommune
Företag
Alver kommuneAnsökningstiden
26.09.2022Anställningsform
workTime.Skift/turnusBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4759847Se här för andra jobb från Alver kommune
- Uppdaterad 10.09.2022