Företag
Alver kommuneAnsökningstiden
27.11.2022Heltid/Deltid
DeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4870165Se här för andra jobb från Alver kommune
- Uppdaterad 12.11.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Alver kommune
Sjukepleiar - 20 % fast helg ved Nordhordland legevakt
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillinga
Vi har no ledig to faste 20 % helgestillingar med arbeid kvar 3. helg ved Nordhordland legevakt
Om Nordhordland Legevakt
Nordhordland legevakt er ei interkommunal legevakt for 7 medlemskommunar (Austrheim, Fedje, Gulen, Alver, Masfjorden, Modalen og Osterøy). Legevakta ligg sentralt i Knarvik og er ein flott arbeidsplass i nytt helsehus. Legevakta er organisert etter vertskommunemodell med Alver kommune som vertskommune. Befolkninga i vårt område utgjer ca. 46 000 innbyggjarar. Næraste sjukehus er Haraldsplass Diakonale Sykehus og Haukeland universitetsykehus.
Arbeidsoppgåver
- Legevaktarbeid som mottak og triagering av pasientar
- Vurdere, observere og behandle akutt sjuke pasientar i tett samarbeid med lege
- Prøvetaking og laboratoriearbeid
- Dokumentasjon i journalsystem
- Mottak, observasjon og behandling av pasienter på sengepost
Kompetansekrav
- Du er autorisert sjukepleiar
- Er du medisinstudent som har fullført 3. året kan du og søke.
Sjukepleiare som er ferdig utdanna sommar 2023 kan vurderast til stillinga.
Personlege eigenskapar
- Du har interesse og moivasjon for arbeid på legevakt og sengepost
- Du har gode kommuniksjons- og samarbeidsevner
- Du likar å arbeide både sjølvstendig og i team
- Du trivst med høgt arbeidstempo og varierte oppgåver
Vi tilbyr
Løn etter gjeldande tariffavtale
Fagleg spennande arbeidsoppgåver
Politiattest
I tråd med helse -og omsorgstenestelova §5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.
Företag
Alver kommuneAnsökningstiden
27.11.2022Heltid/Deltid
DeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4870165Se här för andra jobb från Alver kommune
- Uppdaterad 12.11.2022