Företag
Alver kommuneAnsökningstiden
12.06.2022Anställningsform
workTime.Skift/turnusBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4591941Se här för andra jobb från Alver kommune
- Uppdaterad 10.06.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Alver kommune
Sjukepleiar - 100 % fast stilling, avdeling 2
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillinga
Vi søkjer etter ein engasjert sjukepleiar til 100 % fast stilling på Knarvik sjukeheim, avdeling 2. Stillinga er to delt med dag - og kveldsarbeid. Det er arbeid 16 helger pr. kalenderår.
Om Knarvik sjukeheim avdeling 2
Ved Knarvik sjukeheim er det plass til 70 pasienter, og vi har både korttidsavdelingar og langtidsavdelingar.
Avdeling 2 har 3 ulike pasientgrupper. Ei gruppe for korttid- og rehabilitering. Vi har også to grupper for personer med langtidsopphold: Ei gruppe for personar med demenssjukdom og ei gruppe for personer med somatisk sjukdom. I stillinga ved Avdeling 2 vil ein rullere mellom dei ulike gruppene der pasientbehovet krev din kompetanse.
Knarvik sjukeheim er sentralt plassert i sentrum av Knarvik. Det er kort vei til bussforbindelser, og moglegheit for parkering av privat bil ved Nordhordalands hallen. Det er høg fagkompetanse hjå tilsette hos oss, og det er god ressursfordeling i avdelinga. Det er også eit arbeidsmiljø og ei avdeling det er lett å trives i.
Arbeidsoppgåver:
- Utøve god og forsvarleg omsorg for pasientgruppa
- Planlegge og utføre sjukepleiefaglege prosedyrer
- Sikre god og tydeleg dokumentasjon i pasientjournalsystemet Profil
- Delta i tverrfagleg samarbeid, og i tverrfaglege møter
- Medansvar for organisering og planlegging av legevisitt, gjennomføre planlagte visitter og tilkalle lege ved behov. Sørge for å iverksette ordinasjoner
- Medansvar for medisinbestilling, planlagte bestillinger og/eller akuttbestilling
- Bidra med fagleg veiledning for kollega, studenter, lærlinger og elever
- Organisere og fordele arbeidsoppgaver og kompetanse på gruppene
- Primærkontaktfunksjon og delta i pårørendemøter
Kompetanse
- Norsk autorisasjon som sjukepleier.
- Erfaring frå eldreomsorga er ønskelig.
- Videreutdanning innen geriatri, demens eller rehabilitering er ønskelig, men ikkje eit krav
- Grunnleggande IKT-kompetanse og god kunnskap i pasientjournalsystemene.
- God munnleg og skriftleg framstillingsevne.
- Utdanning frå utlandet må være godkjent av NOKUT.
Kven er du?
Vi søkjer etter ein sjukepleiar som er ein bidragsyter inn i arbeidsmiljøet og som er opptatt av at det skal være godt samarbeid og god kommunikasjon på arbeidsplassen. Du trivst med å arbeide sjølvstendig, men er også god på samarbeid. Som sjukepleiar er du bevisst at du er ein rollemodell for kollegaene dine. Du har eit godt sjukepleiefagleg fokus i arbeidet ditt, og har evne til etisk refleksjon. Du kan evaluere og forbetre tiltak på individnivå for pasientane, men kan også komme med innspel på systemnivå.
Vi tilbyr
- Lønn og tilsetjingsvilkår i samsvar med lov- og avtaleverk
- God pensjonsordning
- Årsplan der turnus vert planalgt for 52 veker
- Faglige utfordringer innen de fleste geriatriske emner
- Godt arbeidsmiljø, kjekke erfarne kollega og trivelige lokaler
- Rekrutteringstillegg på kr 50.000,- mot to års bindingstid ved tiltrede (gjeld eksterne søkjarar)
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00.
Företag
Alver kommuneAnsökningstiden
12.06.2022Anställningsform
workTime.Skift/turnusBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4591941Se här för andra jobb från Alver kommune
- Uppdaterad 10.06.2022