Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
05.09.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlige tjenester og forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0579, OSLO
OSLO
Antal befattningar
1Karriere-kod
4001766Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 24.08.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Oslo kommune
Seksjonssjef Byroms- og gateprosjekt
Offentlige tjenester og forvaltning
I avdeling Samferdselsprosjekter er det ledig stilling som seksjonssjef for byroms- og gateprosjekt. Seksjonen har en spennende prosjektportefølje bestående av store og små byroms- og gateprosjekt i Oslo. Seksjonen har pt. en prosjektportefølje på ca 600 mill pr. år.
Vi søker etter en dyktig og engasjert leder for seksjonens prosjektledere. Seksjonens mål er å skape grønne, funksjonelle og effektive byrom, gater og kollektivtraseer i Oslo. Du har ledererfaring og god kunnskap om bygg- og anleggsprosjekt.
Seksjon består av 15 prosjektledere som planlegger og gjennomfører investeringsprosjektene, fra reguleringsplan og forprosjekt til gjennomføring og ferdig bygget anlegg. I tillegg til egne ansatte har seksjonen også innleide prosjektledere. Seksjonen er byggherre for Oslo kommunes gateopprustninger og byromsprosjekt.
Arbeidsoppgaver:
- Budsjett- og personalansvar
- Faglig ledelse av medarbeiderne
- Sikre kompetanseutvikling i enheten
- Sikre nødvendig kapasitet i seksjonen
- Gjennomføring av offentlige anskaffelser og inngåelse av rammeavtaler
- Prosjektansvarlig for egen portefølje
- Bidra til å sikre gjennomføring i henhold til plan på kost, kvalitet og tid
- Bidra til videreutvikling av etatens prosjektstyring og -gjennomføring
- Samarbeid og koordinering av prosjekter internt og interkommunalt
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på masternivå fra universitet/høyskole
- Minimum 5 års erfaring fra relevant arbeidsområde
- Erfaring med ledelse
- Erfaring fra prosjektmiljøer
- Ønskelig med erfaring fra bygg- og anleggsbransjen
- Ønskelig med erfaring fra planarbeid
- Ønskelig med erfaring fra offentlig byggherreorganisasjon
- God ledelseskompetanse
- God prosjektfaglig kompetanse
- God økonomiforståelse
- Kompetanse innen samferdsel, gate og veibygging er en fordel
- Behersker norsk godt, både skriftlig og muntlig
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Leveranse- og helhetsorientert
- Evne til å motivere og utvikle medarbeidere
- Evne til omstilling og nytenkning
- Samfunnsengasjement
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Vi tilbyr deg en spennende lederstilling i en divisjon i utvikling og å jobbe med prosjekter av stor betydning for byen
- Et godt arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
- Fleksibel arbeidstid, 37,5 timers uke
- Lønnsplassering i lønnstrinn 58 - 65 (kr 803 100 – kr 921 000) i Oslo kommunes regulativ avhengig av erfaring og kompetanse. For særskilt godt kvalifiserte kandidater kan høyere lønn vurderes
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
- Gode lånemuligheter
- Moderne arbeidslokaler på Hasle
Relevante vitnemål og attester, skal vedlegges søknaden elektronisk. Om dette ikke er praktisk mulig ber vi om at disse blir tatt med til ett eventuelt intervju
Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
05.09.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlige tjenester og forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0579, OSLO
OSLO
Antal befattningar
1Karriere-kod
4001766Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 24.08.2021