Vacancy

Helse Sør-øst RHF

Seksjonsleder kantine og konferansesenter

Offentlig forvaltning

Vår avdeling, ernæring, søker leder til vår seksjon for kantiner og konferansesenter. Avdeling ernæring er en del av Klinikk for Service og systemledelse som levere interne tjenester til Sykehuset Telemark. 

Vi søker en leder som har erfaring med drift av kantine, kafe, konferansesenter og ledelse. Liker å jobbe med forbedringer og utvikling av våre tjenester i sykehuset. Seksjonen er i endringer iht. digitale tjenester og implementering av nye system.

Sykehuset Telemark er i en utbyggingsfase og total matleveranse og kantinetilbud for sykehuset er et av forbedringsområdene som jobbes med.

Seksjonen er ansvarlig for våre 3 kantiner i Skien, Porsgrunn og Notodden og  konferansesenter i Skien  samt forvaltning av kafe.

Sykehuset Telemark bruker Aivo som bestillingssystem men fra 2025 går vi over til regionalt IKT systemet Matilda. Vår avdeling består av fagområdene Produksjon, anretning, logistikk, kantiner og konferansesenter. Hovedtyngden av ansatte i Skien, men vi har også ansatte i Porsgrunn og på Notodden. Det medfører noe reise mellom våre lokasjoner.

Seksjonen består av 6 budsjetterte årsverk.
Seksjonen jobber i tett samarbeid med avdelinger på sykehusene samt våre interne seksjoner som produksjon og anretning.
Seksjon for kantine og konferansesentrets mål er å tilby et variert kantinetilbud og møtemat til våre kunder samt fremme matglede.

Alle søkere må benytte Webcruiter. Attester og vitnemål må lastes opp som vedlegg i PDF format og legges ved søknaden. 
Opplysningene i CV- og rekrutteringsdatabasen oppbevares i henhold til EUs personvernforordning/GDPR (EU 2016/679).

Kvalifikasjoner:

  • Kokk med fagbrev
  • Relevant utdannelse på høyskolenivå eller tilsvarende
  • Ledererfaring
  • Innsikt i kantine og konferansesenter i større offentlige virksomheter
  • Erfaring med å lede endringsprosesser
  • Kompetanse innenfor kantine/konferansesenter og digitale verktøy
  • Kjennskap til regelverk for offentlige anskaffelser er et pluss
  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • Evne til å lede, engasjere og utvikle medarbeidere og leveranser
  • Evne til å jobbe i team
  • Serviceorientert med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Gjennomføringsdyktig
  • Strukturert og systematisk
  • Evne til å skape tillitt til våre rutiner og system
  • I tillegg til formalkompetanse vil interesse for fagområdet og personlige egenskaper bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Sykehuset står i startgropen til en rekke store utbyggingsprosjekter
  • En spennende jobb hvor du får ansvaret for å utvikle fremtidens kantine og konferanseløsning for Sykehuset Telemark
  • En arbeidsplass med høyt faglig nivå og trivelig arbeidsmiljø
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et godt kollegialt miljø
  • Spennende arbeidsoppgaver og utfordringer
  • Offentlig pensjonsordning og forsikringsordninger i KLP med gunstige lånevilkår og banktjenester