Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
16.05.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2004, LILLESTRØM
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
4591981Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 30.04.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder hjemmetjenesten
Offentlig forvaltning
Hjemmetjenesten består av 11 seksjoner som yter tjenester til hjemmeboende. Vi søker nå ny seksjonsleder til seksjon i Romerike helsebygg i Lillestrøm sentrum. Seksjonsleder har overordnet lederansvar for seksjonen. Dette innebærer ansvar for personalet (ca. 25 årsverk), økonomi, fagutvikling/kompetanseheving og daglig drift. Hver seksjon har en fagansvarlig som samarbeider med seksjonsleder om den daglige driften og ivaretakelse av faglig utvikling. Hjemmetjenesten har også rådgiver i stab til avdelingsleder som bistår med blant annet fagutvikling, rutiner, opplæring og kompetanseheving i seksjonene. Vi jobber etter LEAN metodikk. Seksjonsleder vil i samarbeid med resten av ledergruppen være med på en spennende utvikling av tjenesten for å være bærekraftig nå, og i fremtiden.
Arbeidsoppgaver:
- Gjennom planlegging, organisering, ledelse og utvikling skal seksjonsleder sørge for drift av egen seksjon iht. ambisiøse mål
- Være en god bidragsyter i den helhetlige og strategiske utviklingen av tjenesten
- Tilrettelegge for faglig utvikling og godt arbeidsmiljø ved seksjonen
- Være en pådriver for endring, utvikling og innovasjon
- Bidra til systematisk opplæring og implementering av digital kompetanse
- Planlegge, organisere og lede arbeidet på en måte som sikrer god kvalitet i tjenesten i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Lede og videreutvikle kompetente og motiverte ansatte
- Være en sentral bidragsyter til at seksjonen bidrar godt i å effektivisere og forbedre tjenestetilbudet til brukerne
- Stillingen rapporterer til avdelingsleder
Kvalifikasjoner:
- Bachelor i sykepleie. Andre søkere med minimum 3-årig helsefaglig utdannelse på høyskole/universitetsnivå kan vurderes
- Minimum 2 år med ledererfaring, fortrinnsvis fra tilsvarende arbeid i kommunehelsetjenesten er ønskelig
- Videreutdanning innenfor faget ledelse er ønskelig
- God digital kompetanse og beherskelse av IKT verktøy
- Må beherske norsk skriftlig og muntlig på ett tilfredsstillende nivå
- Gyldig førerkort kl. B
- Gyldig politiattest må fremlegges før tiltredelse
Personlige egenskaper:
- En som er god til å involvere, motivere og myndiggjøre medarbeidere
- En som har god gjennomføringsevne og klarer å skape engasjement
- Løsningsorientert og fleksibel
- En som opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestrer perioder med høyt arbeidstempo
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og dyktig til å bygge relasjoner på tvers i organisasjonen
- Evne til å stimulere til nyskaping og gjennomføre endringer
- Du er i stand til å bringe tjenesten videre opp og fram i takt med samfunnets utvikling
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning
- Fleksibel arbeidstid, og ekstra kompensasjonsdager etter til enhver tid gjeldende avtale
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktive og veldig allsidige bedriftsidrettslag
- Treningstilbud / trimrom
- Bedriftshytte
- Kulturtilbud
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
16.05.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2004, LILLESTRØM
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
4591981Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 30.04.2022