Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
04.10.2019Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
2082869Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 19.09.2019
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder for «Seksjon tidlig inn
Offentlig forvaltning
Fellesnemda for Lillestrøm kommune har satt ambisiøse mål for kommunen;
Lillestrøm kommunes utvikling skal bygge på FNs bærekraftsmål
Klima og miljø
Lillestrøm kommune skal redusere klimagassutslippene og ha en god ressursforvaltning, samtidig som kommunen skal håndtere forventet befolkningsvekst
By- og tettstedsutvikling
Lillestrøm kommune skal ha en attraktiv regionby og livskraftige lokalsamfunn
Hele livet
Lillestrøm kommune skal støtte opp under innbyggernes mestring av egne liv i alle livets faser
Nyskapende Lillestrøm kommune skal være åpen, lærende og nytenkende
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Ansvar for å følge opp Lillestrøm kommunes overordnede satsinger
- Gjennom planlegging, organisering, ledelse og utvikling skal seksjonsleder sørge for etablering og drift av seksjonen for å nå ambisiøse mål
- Sikre koordinerte tjenester av høy kvalitet i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Tjenesteutvikling og implementering av metodikk og digitale verktøy
- Ha ansvar for personalledelse og økonomistyring
- Ivareta internkontroll
- Delta og bidra aktivt i tverrfaglig samarbeid internt og eksternt
- Delta eller lede prosjekter og annet utviklingsarbeid
- Bidra til godt partsamarbeid Seksjonsleder rapporterer til avdelingsleder for Avdeling psykisk helse og avhengighet og inngår i avdelingens ledergruppe
- Ledererfaring fra operativt nivå
- Meget god kjennskap til tjenesteområdet
- Erfaring fra kommunehelsetjenesten innenfor tilsvarende arbeid med målgruppen vil være en fordel
- Videreutdanning i ledelse
- Dokumentert gjennomføringsevne innenfor endrings- og utviklingsarbeid
- Erfaring fra omstillingsprosesser er en fordel
- God økonomiforståelse
- Gode IKT-kunnskaper
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne Særlig relevant arbeidserfaring kan kompensere for ikke godkjent utdanning
Utdanningsnivå
- Høyskole/Universitet
- Du er en sterk og tydelig leder som evner å gjennomføre nødvendige endringer og prioriteringer
- Du er fleksibel, liker en viss grad av uforutsigbarhet og kan ta i ett tak der det trengs
- Du er kreativ og finner smarte strategier i samarbeid med kollegaer, brukere og samarbeidspartnere
- Du skaper engasjement og har god relasjonell kompetanse
- Du har evne til etisk refleksjon
- Du har god formidlingsevne og evner å gjøre komplekse problemstillinger forståelige
- Du evner å innta et helhetsperspektiv og mener at samarbeid og samhandling på tvers av stab-/tjenesteområder er et viktig suksesskriteria for å realisere kommunens målsettinger
- Din holdning er at endring og kontinuerlig forbedring er nødvendig for at kommunen til enhver tid skal levere kostnadseffektive og gode tjenester
- Vedtatte verdier for Lillestrøm kommune skal prege ditt lederskap Personlig egnethet tillegges vekt
Lønn etter avtale
Trivelige arbeidskollegaer
God pensjons- og forsikringsordning
Bedriftshelsetjeneste
Aktivt bedriftsidrettslag
Company
Lillestrøm KommuneApplication deadline
04.10.2019Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorwayNumber of positions
1Career-kode
2082869Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
- Updated 19.09.2019