Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
04.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2082869Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 19.09.2019
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder for «Seksjon tidlig inn
Offentlig forvaltning
Fellesnemda for Lillestrøm kommune har satt ambisiøse mål for kommunen;
Lillestrøm kommunes utvikling skal bygge på FNs bærekraftsmål
Klima og miljø
Lillestrøm kommune skal redusere klimagassutslippene og ha en god ressursforvaltning, samtidig som kommunen skal håndtere forventet befolkningsvekst
By- og tettstedsutvikling
Lillestrøm kommune skal ha en attraktiv regionby og livskraftige lokalsamfunn
Hele livet
Lillestrøm kommune skal støtte opp under innbyggernes mestring av egne liv i alle livets faser
Nyskapende Lillestrøm kommune skal være åpen, lærende og nytenkende
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Ansvar for å følge opp Lillestrøm kommunes overordnede satsinger
- Gjennom planlegging, organisering, ledelse og utvikling skal seksjonsleder sørge for etablering og drift av seksjonen for å nå ambisiøse mål
- Sikre koordinerte tjenester av høy kvalitet i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Tjenesteutvikling og implementering av metodikk og digitale verktøy
- Ha ansvar for personalledelse og økonomistyring
- Ivareta internkontroll
- Delta og bidra aktivt i tverrfaglig samarbeid internt og eksternt
- Delta eller lede prosjekter og annet utviklingsarbeid
- Bidra til godt partsamarbeid Seksjonsleder rapporterer til avdelingsleder for Avdeling psykisk helse og avhengighet og inngår i avdelingens ledergruppe
- Ledererfaring fra operativt nivå
- Meget god kjennskap til tjenesteområdet
- Erfaring fra kommunehelsetjenesten innenfor tilsvarende arbeid med målgruppen vil være en fordel
- Videreutdanning i ledelse
- Dokumentert gjennomføringsevne innenfor endrings- og utviklingsarbeid
- Erfaring fra omstillingsprosesser er en fordel
- God økonomiforståelse
- Gode IKT-kunnskaper
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne Særlig relevant arbeidserfaring kan kompensere for ikke godkjent utdanning
Utdanningsnivå
- Høyskole/Universitet
- Du er en sterk og tydelig leder som evner å gjennomføre nødvendige endringer og prioriteringer
- Du er fleksibel, liker en viss grad av uforutsigbarhet og kan ta i ett tak der det trengs
- Du er kreativ og finner smarte strategier i samarbeid med kollegaer, brukere og samarbeidspartnere
- Du skaper engasjement og har god relasjonell kompetanse
- Du har evne til etisk refleksjon
- Du har god formidlingsevne og evner å gjøre komplekse problemstillinger forståelige
- Du evner å innta et helhetsperspektiv og mener at samarbeid og samhandling på tvers av stab-/tjenesteområder er et viktig suksesskriteria for å realisere kommunens målsettinger
- Din holdning er at endring og kontinuerlig forbedring er nødvendig for at kommunen til enhver tid skal levere kostnadseffektive og gode tjenester
- Vedtatte verdier for Lillestrøm kommune skal prege ditt lederskap Personlig egnethet tillegges vekt
Lønn etter avtale
Trivelige arbeidskollegaer
God pensjons- og forsikringsordning
Bedriftshelsetjeneste
Aktivt bedriftsidrettslag
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
04.10.2019Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
2082869Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 19.09.2019