Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
16.06.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3901465Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 02.06.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Seksjonsleder for legetjenesten
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune er i endring og i den anledning søker vi en engasjert og motivert seksjonsleder. Det er ledig en 100% stilling, fordelt på 60% ledelse og 40% i klinikken. Vi jobber mot en helhetlig legetjeneste for institusjon, korttid, KAD og lindrende enhet.
Vi søker etter en leder med klar og tydelig lederstil, er løsningsorientert, engasjert, opptatt av kvalitet i tjenesten, samt evne til å videreutvikle gode tjenester til våre pasienter i en tid med stadige endringer i kommunens helse- og omsorgstjenester.
Seksjonen er organisert i en egen avdeling som ledes av en avdelingsleder. Avdelingen korttid, KAD og institusjon består pr. i dag av 10 seksjoner.
Arbeidsoppgaver:
- Overordnet lederansvar for seksjonen, dette innebærer ansvar for personal, økonomi, fag og drift
- Planlegge, organisere og lede arbeidet på en måte som sikrer god kvalitet i tjenesten i tråd med gjeldende lovverk, kommunale vedtak og målsettinger
- Delta og bidra aktivt i tjenesteområdets tverrfaglige samarbeid
- Oppfølging av leger i spesialisering/ utdanningsløp
- 40% klinisk arbeid
- Avvik og klagebehandling
- Bidra til godt partssamarbeid
- Stillingen inngår i avdelingsleders ledergruppe
- Stillingen rapporterer til avdelingsleder for Korttid, KAD og Institusjon
Kvalifikasjoner:
- Autorisert lege i Norge
- Fullført turnustjeneste/LIS 1
- Må være spesialist eller under spesialisering, fortrinnsvis i allmennmedisin eller samfunnsmedisin. Andre relevante spesialiteter/ videreutdanninger kan vektlegges.
- Lederutdanning og/eller solid ledererfaring
- Erfaring fra omstillingsarbeid er en fordel
- Gode IKT-kunnskaper
- Må beherske norsk skriftlig og muntlig på ett nivå tilsvarende C1
Personlige egenskaper:
- Godt humør, pålitelig og ærlig
- Du har gjennomføringsevne, er trygg i rollen som leder og klarer å skape engasjement
- Du evner å arbeide både operasjonelt og strategisk mot krevende mål
- Du liker struktur og orden, samtidig som du er løsningsorientert og fleksibel
- Du opptrer rolig i komplekse situasjoner og mestrer perioder med høyt arbeidstempo
- Du har gode samarbeidsegenskaper og formidlingsevner
- Høyt nærvær, faglig sterk og god til å dele kunnskapen med andre
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Stor mulighet for utvikling av egen arbeidshverdag innenfor gitte rammer samt muligheter for personlig utvikling sammen med dyktige medarbeidere og kollegaer
- Medlem av ledergruppen i avdelingen korttid, KAD og institusjon med faste ledermøter
- Muligheter for coaching/veiledning i gruppe med andre ledere
- Lønn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fleksibel arbeidstid
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
- Bedriftshytte
- Kulturtilbud
- Politiattest ikke eldre enn 3 måneder må fremlegges før tiltredelse
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
16.06.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
3901465Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 02.06.2021