• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    08.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3989580
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 21.07.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Sandnes kommune

Sekretær

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Barne- og familieenheten består av Barneverntjenesten og Ressurssenter for barn og familier, samt administrasjon/stab. Enheten har over 120 ansatte på ulike avdelinger. Administrasjon/stab har ansvar for blant annet ekspedisjon, sentralbord og ulike støttetjenester til disse avdelingene

Arbeidsoppgaver:

  • Betjene ekspedisjon og sentralbord til Barne- og familieenheten
  • Åpne og stenge lokalene i henhold til åpningstider
  • Registrere henvendelser og post i saksbehandling - og fagsystem, samt kopiering og arkivering
  • Bistå med bestilling av varer, reiser og tjenester
  • Bistå med kontering og attestering av faktura og betalinger
  • Følge opp biler, renhold, dekkskift ev skal skader i henhold til leasingavtale
  • Praktisk arbeid, holde orden på utstyr, rydde møterom, kjøkken og publikums arealer
  • Annet forefallende arbeid

Kvalifikasjoner:

  • Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
  • Kunne beherske engelsk muntlig
  • IT ferdigheter; bl annet brukes GAT, Public 360, fagsystem Familia, Visma Enterprice, Teams, Skype
  • Erfaring fra merkantilt arbeid/ekspedisjon/sentralbord
  • Sertifikat for bil med manuell gir
  • Fagbrev kontor ev annen relevant utdanning kan kompensere for fagbrev

Personlige egenskaper:

Vi har behov for en stabil, allsidig og ansvarlig person, som også kan være fleksibel og åpen for endring. Må like å ha orden og være lojal og service innstilt, ha godt humør, samt tåle høyt arbeidspress og frister. Videre må en kunne møte foreldre og barn som henvender seg til tjenesten i lokalene eller på telefon på en respektfull måte. Søker må ha gode samarbeidsevner, like ulike mennesker og kunne stå i møte med mennesker som kan være i konflikt og kriser. Videre er det viktig at søker kan arbeide i tråd med kommunens og tjenesten verdisyn; romslig, modig og sunn

Vi tilbyr:

En fast 100 % stilling som sekretær i administrasjonen bestående av 5 ansatte og som er samorganisert med stab. Tjenesten har nylig flyttet til nyoppussede lokaler i Strandgt 147.  Arbeidstiden er for tiden fra  kl  07.45 - 15.15 og ekspedisjon er pr idag åpent mellom kl 08.00-15.00. Når en ikke betjener ekspedisjonen vil en ha kontorplass i kontorfellesskap i tilknytning til ekspedisjonen. Lønn i hht hovedtariffavtalen.  

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    08.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3989580
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
  • Oppdatert 21.07.2021