Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
08.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
3989580Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 21.07.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Sandnes kommune
Sekretær
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Barne- og familieenheten består av Barneverntjenesten og Ressurssenter for barn og familier, samt administrasjon/stab. Enheten har over 120 ansatte på ulike avdelinger. Administrasjon/stab har ansvar for blant annet ekspedisjon, sentralbord og ulike støttetjenester til disse avdelingene
Arbeidsoppgaver:
- Betjene ekspedisjon og sentralbord til Barne- og familieenheten
- Åpne og stenge lokalene i henhold til åpningstider
- Registrere henvendelser og post i saksbehandling - og fagsystem, samt kopiering og arkivering
- Bistå med bestilling av varer, reiser og tjenester
- Bistå med kontering og attestering av faktura og betalinger
- Følge opp biler, renhold, dekkskift ev skal skader i henhold til leasingavtale
- Praktisk arbeid, holde orden på utstyr, rydde møterom, kjøkken og publikums arealer
- Annet forefallende arbeid
Kvalifikasjoner:
- Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig
- Kunne beherske engelsk muntlig
- IT ferdigheter; bl annet brukes GAT, Public 360, fagsystem Familia, Visma Enterprice, Teams, Skype
- Erfaring fra merkantilt arbeid/ekspedisjon/sentralbord
- Sertifikat for bil med manuell gir
- Fagbrev kontor ev annen relevant utdanning kan kompensere for fagbrev
Personlige egenskaper:
Vi har behov for en stabil, allsidig og ansvarlig person, som også kan være fleksibel og åpen for endring. Må like å ha orden og være lojal og service innstilt, ha godt humør, samt tåle høyt arbeidspress og frister. Videre må en kunne møte foreldre og barn som henvender seg til tjenesten i lokalene eller på telefon på en respektfull måte. Søker må ha gode samarbeidsevner, like ulike mennesker og kunne stå i møte med mennesker som kan være i konflikt og kriser. Videre er det viktig at søker kan arbeide i tråd med kommunens og tjenesten verdisyn; romslig, modig og sunnVi tilbyr:
En fast 100 % stilling som sekretær i administrasjonen bestående av 5 ansatte og som er samorganisert med stab. Tjenesten har nylig flyttet til nyoppussede lokaler i Strandgt 147. Arbeidstiden er for tiden fra kl 07.45 - 15.15 og ekspedisjon er pr idag åpent mellom kl 08.00-15.00. Når en ikke betjener ekspedisjonen vil en ha kontorplass i kontorfellesskap i tilknytning til ekspedisjonen. Lønn i hht hovedtariffavtalen.Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
08.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4307, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
3989580Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
- Oppdatert 21.07.2021