• Company
    Innlandet fylkeskommune
  • Application deadline
    05.11.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2325, HAMAR
    HAMAR
    search.country.NORGE
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5916975
  • Look here for other jobs from Innlandet fylkeskommune
  • Updated 15.10.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Innlandet fylkeskommune

Samferdsel - Byggeleder, Tynset

Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater

Beskrivelse

Driftsseksjonen i samferdselsavdelingen har ledig 100 % fast stilling som byggeleder. 

Om enheten

Vi har fått i oppdrag å bygge en moderne, fremtidsrettet og fleksibel organisasjon som klarer å ivareta mandatet som aktiv samfunnsutvikler på god måte. Vegseksjonen i samferdselsavdelingen har ansvaret for drift og ordinært vedlikehold av 6850 km fylkesveg i Innlandet fylke. Driftenhetens leveranser er:

  • profesjonell drift av vegnettet som gir god og sikker framkommelighet
  • ordinært vedlikehold, inkl. forarbeider dekkelegging samt akutt vedlikehold
  • tilstandsbasert vedlikeholdsplanlegging, inkl. inspeksjoner, objekt og tilstandsregistrering

Innholdet i flere av stillingene vil kunne tilpasses kompetanse, erfaring og interesse innenfor fagfeltene.  

Vi søker deg som

  • har evne til å samarbeide med andre på en god måte
  • ­har god kontrakts­ og økonomiforståelse
  • ­har kjennskap til regelverk og forskrifter innen relevante fagfelt
  • ­har god skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • er selvstendig, målrettet og jobber strukturert
  • har mot og erfaring i krevende forhandlingssituasjoner
  • ­har evne til å håndtere innspill og engasjement fra berørte parter
  • ­er fleksibel til arbeidsoppgaver

    Nærhet til kontraktsområdet er en fordel.

Vi tilbyr

  • et inspirerende fagmiljø og gode kollegaer
  • Interessante arbeidsoppgaver
  • fleksibel arbeidshverdag – fleksitidsordning
  • trening i arbeidstiden
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • mulighet for hjemmekontor opp til 2 dager i uka
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100 % fast stilling
  • arbeidssted Tynset

Arbeidsoppgaver

  • ta del i utarbeidelse av konkurransegrunnlag og i anbudsprosessen
  • planlegging av drift­/vedlikeholdstiltak på fylkesvegene i kontraktsområdet
  • følge opp entreprenøren sitt arbeid, herunder behandle tekniske avklaringer og endringer, samt følge opp kontinuerlig forbedring i utførelsen av kontraktens prosesse
  • utarbeide gode kontrollplaner, gjennomføre stikkprøvekontroller på utført arbeid av driftsentreprenørene på kontrakten, samt dokumentere og rapportere kontrollresultater
  • innmelding og behandling av data i NVDB
  • ­være HMS ­koordinator og ha ansvar innenfor HMS i kontraktsområdet
  • ansvar for og stort fokus på å rapportere HMS, kvalitet, fremdrift og økonomi
  • avslutte og dokumentere gjennomførte tiltak
  • ­ha kontakt med kommuner, grunneiere, naboer og andre berørte parter
  • ­ha tett kontakt med interne og eksterne samarbeidspartenere og være en aktiv pådriver for å skape gode samhandlingsforhold i kontraktsområdet
  • det må påregnes å rykke ut hjemmefra for å utføre kontroller ved spesielle hendelser

Ønskede Kvalifikasjoner

  • relevant utdanning fra fagskole, høyskole eller universitet
  • relevant erfaring fra drift og vedlikehold av veg

  • gode kunnskaper i bruk av IKT­ verktøy
  • søkere må ha førerkort for bil (klasse B)
  • stillingen vil innebære noe reisevirksomhet.                                                                                                                                   
  • Hvis du har omfattende og relevant erfaring innen de aktuelle fagområdene og gode personlige forutsetninger for stillingen, kan vi se bort fra utdanningskravet.

Søknad

Fylkeskommunen ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke.

Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder- for alle stillinger i tannhelsetjenesten og videregående skole.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Ønske om fritak fra offentlig søkerliste må begrunnes i søknaden.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

  • Company
    Innlandet fylkeskommune
  • Application deadline
    05.11.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2325, HAMAR
    HAMAR
    search.country.NORGE
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5916975
  • Look here for other jobs from Innlandet fylkeskommune
  • Updated 15.10.2024