• Företag
    Lund kommune
  • Ansökningstiden
    02.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4460, MOI
    LUND
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6421188
  • Se här för andra jobb från Lund kommune
Ledigt jobb

Lund kommune

Saksbehandler i forvaltningsenheten - vi søker nettopp deg!

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Lund kommune har ledig 100 % fast stilling som saksbehandler i forvaltningsenheten. Du vil få en variert og utfordrende arbeidshverdag der du sammen med dyktige kolleger vil bidra til utvikling av kommunens helse- og omsorgstjenester. Du vil ha gode muligheter for faglig utvikling, og i tillegg få delta i tverrfaglig samarbeid og spennende utviklingsprosjekter.
Forvaltningsenheten har ansvar for både tildeling og utvikling av kommunens helse- og omsorgstjenester. Enheten har ansvar for å bistå innbyggere, behandle søknader, kartlegge behov og fatte vedtak om helse- og omsorgstjenester til barn, voksne og eldre, i samsvar med gjeldende lovverk. I saksbehandlingen legger vi vekt på at innbyggerne i Lund kommune skal være aktive i egne liv. Vi fokuserer på at den enkelte skal få mulighet til å utnytte sine ressurser, og på den måten mestre egen hverdag.
Forvaltningsenheten er også kommunens koordinerende enhet og har et særlig ansvar for samarbeid på tvers av nivå, sektorer og enheter.

Kvalifikasjoner:

Minimum 3-årig helse- og sosialfaglig utdanning på bachelornivå
Ønskelig med videreutdanning innen helserett/jus og/eller erfaring fra saksbehandling innen helse- og omsorgsrett
Ønskelig med erfaring og/eller interesse for velferdsteknologi og digitalisering
Ønskelig med erfaring fra kommunal helse- og omsorgstjeneste
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
Gode datakunnskaper og erfaring med digitale verktøy
Fordel med kjennskap til CosDoc
Den som ansettes må være villig til å ta saksbehandlerskolen eller annen relevant opplæring i saksbehandling
Førerkort klasse B og disposisjon av egen bil
Politiattest kreves før tiltredelse

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som er engasjert og har et sterkt faglig engasjement. Du har gode samarbeidsevner, er fleksibel og trives i et tverrfaglig miljø. Kunne klare å stå i vanskelige situasjoner, opptre uredd og tydelig. Du evner å kommunisere med mennesker i ulike livssituasjoner, ser brukernes ressurser og muligheter, og er i stand til å jobbe både selvstendig og i team. Du er positiv, løsningsorientert og har godt humør. Personlig egnethet vil bli tillagt avgjørende vekt.

Vi tilbyr:


En spennende og utfordrende 100 % fast stilling
Muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving
Deltakelse i tverrfaglig samarbeid og spennende utviklingsprosjekter
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Lønn etter tariffavtale, basert på kompetanse og ansiennitet
Et inkluderende og støttende arbeidsmiljø med dyktige kolleger  

  • Företag
    Lund kommune
  • Ansökningstiden
    02.11.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4460, MOI
    LUND
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6421188
  • Se här för andra jobb från Lund kommune