• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    01.09.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5847836
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 16.08.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Rusveileder

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV Bergen sør betjener bydelene Fana og Ytrebygda. Sosialtjenesten yter tjenester til ca. 1300 tjenestemottakere. Vi er ca. 95 ansatte, hvorav sosialtjenesten utgjør 60 stillinger.

Vi har ledig en fast stilling i avdeling Helse og rehabilitering. I avdelingen er det p.t. 20 ansatte. Kjennetegn med målgruppen som følges opp er rus, psykiske og andre helseutfordringer. Den som tilsettes vil få ansvar for kartlegging, ha oppfølging av tjenestemottakere og internt og eksternt samarbeid. Til avdelingen ligger også arbeidsoppgaver knyttet til forvaltning/saksbehandling etter lov om sosiale tjenester og helse og omsorgstjenesteloven.
Vi søker deg som har engasjement og ambisjoner om å gjøre en forskjell for tjenestemottakerne. 

NAV Bergen sør er en spennende arbeidsplass i kontinuerlig utvikling og det stilles krav til service og det å yte gode tjenester til innbyggerne i bydelene. Tjenesten har høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere med lav terskel for å bidra på tvers av avdelinger til beste for tjenesten som helhet.

Kvalifikasjoner:

Stillingen krever fortrinnsvis bestått bachelorgrad i sosialt arbeid eller barnevernspedagog.
Søkere med annen relevant høyskoleutdanning på bachelornivå kan vurderes dersom vedkommende kan vise til relevant erfaring.                                                          Ønskelig med erfaring fra arbeid eller praksis i NAV sosialtjenesten eller fra rusarbeid.                                                                  
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
Førerkort for bil.

Personlige egenskaper:

Søker må kunne trives i en aktiv og uforutsigbar hverdag.
Ansvarsbevisst, fleksibel og løsningsorientert.
Engasjement for sosialt arbeid
Evne til å skape relasjoner og stå i utfordrende relasjoner.
Være en team-arbeider, men også kunne arbeide selvstendig.
Må kunne samarbeide godt med andre tjenester og etater.
Personlig egnethet.

Vi tilbyr:

Lønn etter kvalifikasjoner og ansiennitet for 3-årig relevant høgskole/universitetsutdanning.                                                                                                                                       God pensjonsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.                                                                                                                                                                                                      En organisasjon i utvikling.                                                                                                                                                                                                                                                           Høyt faglig nivå og engasjerte kolleger. 
Selvstendige og utfordrende arbeidsoppgaver.
Veiledning og muligheter for kompetanseheving.
Fleksibel arbeidstid.
Godt arbeidsmiljø.
Inkluderende arbeidsmiljø (IA).

 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    01.09.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5847836
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 16.08.2024