• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5896232
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 26.09.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Ringevikar i Langvaktsturnus

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Mildeveien 119 bofellesskap trenger flere gode medarbeidere, som kan jobbe ved behov. Mildevegen ligger i naturskjønne omgivelser ytterst på Hjellestad, like ved Arboretet. Mildeveien er et døgnbemannet bofellesskap for beboere med ulik grad av utviklingshemming og psykiske lidelser. Bofellesskapet har 5 beboere. Tre beboere har 2:1 bemanning, og to beboer har 1:1 bemanning. Alle leiligheter og personalbase er i samme hus. Vi har også et aktivitetshus på tomten som vi benytter til dagtilbud. Ellers har vi bil til benyttelse for aktivitet og tur. 

Vi ønsker engasjerte ansatte, fortrinnsvis med erfaring  innen autisme, psykiske lidelser og adferdsutfordringer.

Som ansatt vil du jobbe sammen med vernepleiere, terapeuter, helsefagarbeidere, og assistenter. Vi har et godt og faglig arbeidsmiljø. Du vil få god kollegastøtte, og delta i faglige diskusjoner. Likevel må en påregne å tåle å stå i belastende situasjoner, med alenearbeid, og utfordrende atferd. En må påregne å jobbe sammen i team og alene med beboerne. Velkommen som søker hos oss. 

Kvalifikasjoner:

  • Helsefagarbeider, hjelpepleier, omsorgsarbeider eller assistent
  • Ønskelig med erfaring og kunnskap til metoder knyttet til adferd og skadeforebyggende arbeid
  • Ønskelig med sertifikat klasse B
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2 test i norsk
  • Erfaring fra arbeid med brukergruppen vektlegges
  • Gyldig politiattest må fremlegges ved ansettelse

Personlige egenskaper:

  • Personlig egnethet vektlegges særlig, og engasjement for brukergruppen er en forutsetning
  • Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du må ha evne til å arbeide selvstendig, så vel som i team
  • Åpenhet, pålitelighet og lojalitet verdsettes
  • Du må ha en løsningsorientert tilnærming til arbeidets utfordringer

Vi tilbyr:

  • Et tverrfaglig arbeidsmiljø, med inkluderende kolleger
  • Varierte arbeidsoppgaver, hvor du får brukt din kompetanse
  • Lønn iht. tariff, avhengig av godkjent ansiennitet og stillingstittel
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  •  
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    10.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5896232
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 26.09.2024