Ledig stilling

Sunnfjord kommune

Rettleiar

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ønskjer du å gjere ein forskjell i folk sine liv? Har du trua på at alle menneske som vil kan komme i arbeid? Trivast du med oppfølging, sakshandsaming og å finne gode løysingar i samhandling med menneske i krevjande situasjonar? Då kan du vere den vi søkjer etter.

Som rettleiar i Nav skal du følgje opp brukarar i tråd med Nav sitt samfunnsoppdrag. Nav skal betre levekåra for vanskelegstilte, bidra til sosial og økonomisk tryggleik, her under at den einskilde får høve til å leva og bu sjølvstendig, samt fremje overgang til arbeid, sosial inkludering og aktiv deltaking i samfunnet.

Nav Sunnfjord og Ytre Sogn er kommunane i Sunnfjord, Høyanger, Fjaler og Hyllestad sitt felles Nav-kontor med om lag 60 tilsette. Teamet du kan bli ein del av består av skikkeleg flinke og trivelege folk. Vi er organisert i fire avdelingar som arbeider på tvers av lokasjonane i Førde, Høyanger Dale og Hyllestad med eigen avdelingsleiar. Vi har også tett samarbeid med Askvoll og Kinn, då vi er regionkontor for Sunnfjord regionen.

Vi har ledig to vikariat:
  • Rettleiar: Avdeling for levekår
    100% vikariat frå 01.02.26 til 31.12.26 med moglegheit for forlenging.
    Arbeidsstad: Førde (Arbeid ved lokasjonar i Høyanger, Dale og Hyllestad må påreknast etter behov)
  • Rettleiar: Avdeling for oppfølging
    100% vikariat frå snarast til 30.06.26, med mogelegheit for forlenging.
    Arbeidsstad: Hyllestad (Anna arbeidsstad kan tilpassast for deler av stillinga etter nærmare avtale)
Arbeidsoppgåver: 
  • Oppfølging av eigen portefølje etter nærmare avtale.
  • Rettleie og motivere.
  • Kartlegge den enkelte sine ressursar og moglegheiter.
  • Vurdere bruk av aktuelle tiltak og verkemiddel.
  • Samhandling internt og med aktuelle samarbeidsinstansar
  • Sakshandsaming etter aktuelt lovverk. 
    Levekårsavdeling: Sosialtenestelova m.m. Oppfølgingsavdeling: Nav-lova m.m.
  • Bidra til fagutvikling i eiga avdeling og i kontoret.
Kvalifikasjonar: 

Du må ha:

  • minimum 3-årig utdanning frå høgskule eller universitet, gjerne innan sosialt arbeid, sosial og helsefag eller liknande. Særleg relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • gode kommunikasjons- og formidlingsevner i norsk, skriftleg og munnleg
  • god digital kompetanse

Det er ønskjeleg at du har: 

  • erfaring med oppfølging, rettleiing og med å motivere menneske med ulike helsemessige og sosiale utfordringar
  • erfaring med å koordinere tenester og arbeide heilskapleg
  • erfaring med kjennskap til offentleg forvaltning, t.d. sosiale tenester eller arbeidsretta oppfølging
  • førarkort klasse B
Personlege eigenskapar

Vi ser etter deg som: 

  • har gode relasjonsevner og samarbeider godt med andre.
  • har gode kommunikasjonsevner.
  • trivast med å arbeide med motivasjons- og endringsarbeid med menneske og verdset brukarmedverknad
  • likar å arbeide sjølvstendig og klarar å prioritere i ein hektisk kvardag
  • er engasjert, inkluderande og ønskjer å bidra til eit godt arbeidsmiljø

Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

Velkomen som søkar!

Du må søke elektronisk.

Alle søkarar kjem på offentleg søkarliste, jf. offentleglova § 25. Fritak frå offentleggjering blir gjort unntaksvis og du må grunngje kvifor du skal unntakast offentlegheit i tekstfeltet til søknaden.