Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
01.12.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5450276Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Regnskapsrådgiver
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune har en ledig stiling som rådgiver ved regnskapsseksjonen.
Regnskapsseksjonen har ansvar for regnskapene til Lillestrøm kommune, Lillestrøm kirkelige fellesråd og Midtre Romerike Avløpsselskap - Mira IKS. Seksjonen har pr. idag 16 årsverk og er delt i 3 fagområder; Regnskapssenter, Fakturasenter og Inkasso. Kommunen benytter Visma Enterprise Plus økonomisystem.
Vi har kommet langt i å digitalisere regnskapsprosessene, og jobber etter prinsippet om at alt kan forbedres og videreutvikles. Vi kan derfor love utfordrende og spennende arbeidsdager i et godt arbeidsmiljø, sentralt i Lillestrøm sentrum.
Den aktuelle stillingen er i hovedsak tiltenkt oppgaver ved regnskapssenteret. Til regnskapssenteret ligger bl.a. følgende oppgaver: Årsoppgjør, etterkontroll, hovedbokbilag, mva., avstemminger, anlegg og avskrivninger, startlån og sosiale lån, bank, kasser og betalingsløsninger, pensjon, KOSTRA-rapportering, systemansvar og brukeradministrasjon.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på bachelor- eller masternivå, med fordypning innen fagfeltet økonomi og regnskap
- Krav til master kan fravikes ved bred og relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver
- Relevant regnskaperfaring og/eller budsjetterfaring fra kommunal sektor vil bli vektlagt
- Kjennskap/erfaring med bruk av Visma Enterprise økonomisystem er ønskelig
- God digital kompetanse
- Excel kompetanse
- God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper:
- Positiv og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Initiativrik med evne til å arbeide selvstendig
- Løsningsorientert, strukturert og trives med høyt arbeidstempo
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Fleksibel arbeidstid
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen, stillingstittel rådgiver
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste, i samsvar med offentleglova § 25. Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å ikke bli oppført på søkerlista. Søkere vil bli varslet i forkant dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
01.12.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5450276Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
-
Rådgiver innovasjon og teknologi
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Økonomirådgiver - Kongsberg kommunal eiendom KF
Kongsberg kommune
Kongsberg -
Vil du være med å utvikle Microsoft-porteføljen til Lillestrøm kommune?
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Er du vår nye kontaktlærer på 8. trinn?
Lillestrøm Kommune
KJELLER -
Kommunelege - fast 100% stilling og 80% langsiktig vikariat
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM