• Företag
    Kongsberg kommune
  • Ansökningstiden
    24.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3616, KONGSBERG
    KONGSBERG
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4859544
  • Se här för andra jobb från Kongsberg kommune
  • Uppdaterad 08.11.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Kongsberg kommune

Regnskapsmedarbeider - KKE KF

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kongsberg kommunale eiendom KF er et kommunalt foretak som forvalter, drifter og vedlikeholder, og utvikler eiendomsmassen til Kongsberg kommune. Vi skaper trygge bygg for fremtiden. Vi er under stadig utvikling og med utfordrende og spennende oppgaver foran oss.

Vi søker regnskapsmedarbeider i 70% stilling.
Stillingen er en del av KKE sin økonomiavdeling, som består av fire ansatte inkludert leder. Økonomiavdelingen bistår seksjonene med økonomistyring og rådgivning innen regnskap, økonomi, finans og budsjett.  


Vi tilbyr

  • en variert og faglig utfordrende stilling
  • godt arbeidsmiljø med dyktige og engasjerte medarbeidere i en utviklingsorientert og serviceinnstilt organisasjon
  • gode pensjons- og forsikringsvilkår og fleksible arbeidstidsordninger.

 

Arbeidsoppgaver

Som regnskapsmedarbeider i KKE består arbeidsoppgavene blant annet av:  

  • løpende regnskapsføring med avstemninger og kontroller
  • avstemning, oppfølging og rapportering av merverdiavgift, både kompensasjon og fradrag
  • fakturering, purringer og inkasso
  • oppfølging av fakturaflyt, inklusive brukerveiledning
  • oppfølging av kunde- og leverandørreskontro
  • veiledning og oppfølging av utegående personell innenfor fagområdet
  • holde seg oppdatert på det til enhver tid gjeldende lovverk
  • bidra til videreutvikling av eget område, spesielt med tanke på digitalisering
  • måneds- og årsavslutning

Ved behov kan andre arbeidsoppgaver bli lagt til stillingen

Vi søker deg som 

  • har gode administrative egenskaper og evne til å arbeide systematisk og selvstendig.
  • har god regnskapsforståelse og evne til å være detaljorientert, men samtidig se sammenhenger.
  • er løsnings- og utviklingsorientert
  • er serviceinnstilt og har gode samarbeidsevner.
  • takler perioder med høyt tempo og tidsfrister.
  • helst har erfaring fra regnskap innenfor kommunal sektor og erfaring i bruk av Visma Enterprise
  • har gode datakunnskaper, spesielt Excel

Du må ha god muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Arbeidsspråk er norsk. 
Personlige egenskaper vektlegges særskilt.

 

Formelle kvalifikasjoner
Høyere utdanning innen regnskap og/eller økonomi. Dokumentert relevant erfaring kan kompensere for krav til formell utdannelse.

 

Søknad
Vi ber om at søkere benytter vårt elektroniske søknadsskjema. Vennligst fyll ut søknaden så fullstendig som mulig. Attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentleglova. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkeren bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

 

 

  • Företag
    Kongsberg kommune
  • Ansökningstiden
    24.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    3616, KONGSBERG
    KONGSBERG
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4859544
  • Se här för andra jobb från Kongsberg kommune
  • Uppdaterad 08.11.2022