Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
27.09.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4074147Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
- Oppdatert 03.09.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Gjøvik kommune
Regnskapskonsulent i 100 % fast st. ved Regnskaps- og lønnsavdelingen
Offentlig forvaltning
Beskrivelse av arbeidsstedet:
Stillingene inngår i et team på 9 regnskapskonsulenter i avdeling for regnskap og lønn. Sammen med budsjett og rapportering er dette en del av Gjøvik kommunes økonomistab med til sammen 22 medarbeidere. Økonomistaben inngår i sektor for administrasjon, forvaltning og teknisk drift og er lokalisert i Gjøvik rådhus.
Sammen med de øvrige kommunene i Gjøvikregionen benytter vi økonomisystemet, Visma Enterprise.
Bistå i å effektivisere produksjonen av regnskapet med søkelys på digitalisering.
Videreutvikling av rutiner og prosesser innen regnskap og fakturering.
Bistå med rutineoppgaver og følge opp - innbetalinger/utbetalinger, inngående/utgående fakturaer.
Bistå med å sikre at budsjett og regnskap er i henhold til eksternt og internt lov- og regelverk i kommunen.
Bistå i å identifisere forbedringstiltak innenfor regnskap og fakturering.
Være en god bidragsyter og formidler på tvers av avdelinger i kommunen.
Diverse prosjekter og annet forefallende arbeid.
Relevant høyere økonomisk/administrativ utdanningsbakgrunn, gjerne bachelor innen for økonomi eller revisjon.
God systemforståelse og engasjeres av automatisering og digitalisering av prosesser.
Det er en fordel med erfaring fra arbeid med økonomioppgaver i kommuner eller større virksomheter, gjerne med kunnskap til momsbehandling.
Personlig egnethet hvor evne til å kommunisere muntlig og være engasjert i arbeidet vil bli vektlagt.
Vi ser etter deg som er nysgjerrig på nye utfordringer, og som liker å finne gode løsninger sammen med andre.
Du skal kunne jobbe selvstendig og effektivt, med høy grad av nøyaktighet.
Du må kunne håndtere høyt arbeidspress og korte frister i perioder.
Du må like å være i en operativ rolle som formidler av kunnskap og trygg i samhandling med ledere og kollegaer.
Du er initiativrik og tar eierskap til oppgaver og prosesser.
Selvstendige og varierte arbeidsoppgaver.
Faglige utfordringer og utviklingsmuligheter i et godt arbeidsmiljø.
Moderne og gode IKT løsninger (Framsikt og Visma Enterprise er sentrale systemer).
Fleksitidsordning.
Kontorplass i nytt, åpent og lyst kontorlandskap med gode muligheter for variasjon av plassering med prosjektsoner og ulike former for arbeidsrom.
Adgang til treningsrom.
Innendørs sykkelparkering med tilgang til garderobe.
Kantine.
Lønn etter avtale, ordinære kommunale ansettelsesvilkår med medlemskap i KLP.
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.
Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad:Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Se www.gjovik.kommune.no
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.
Bedrift
Gjøvik kommuneSøknadsfrist
27.09.2021Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2815, GJØVIK
GJØVIK
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4074147Se her for andre jobber fra Gjøvik kommune
- Oppdatert 03.09.2021