Ledigt jobb

Haugesund kommune

Rådgiver/spesialkonsulent

Offentlig forvaltning

Avdeling for offentlig anskaffelse i Haugesund kommune søker ny rådgiver / spesialkonsulent.
Som medarbeider hos oss får du varierte utfordringer og anledning til å arbeide med et bredt spekter innen offentlig anskaffelse.

Du får ansvar for å gjennomføre anskaffelser av ulik art og kompleksitet på vegne av kommunen og innkjøpssamarbeidet på Haugalandet som kommunen er en del av.
Avdeling for offentlig anskaffelser består av 3 medarbeidere og er organisert under økonomienheten.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på masternivå/bachelornivå fra høyskole/universitet med relevant fagretning, eksempelvis offentlig anskaffelse, økonomi eller juridiske fag.
  • Det er ønskelig med relevant erfaring.
  • Personlige egenskaper for jobben vil bli vektlagt.
  • Erfaring med å lede prosesser.
  • Norsk er arbeidsspråk i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig.
  • God kunnskap om bruk av IT-verktøy.

Personlige egenskaper:

Du er serviceinnstilt, viser initiativ, tar ansvar og har høy integritet. Det er en viktig forutsetning for å lykkes i jobben at du jobber strukturert, og sørger for å levere til riktig tid med rett kvalitet. Du liker å dele kunnskap, erfaringer og informasjon med kollegaer.
Evne til å jobbe selvstendig.

Vi tilbyr:

  • Arbeid i et godt arbeidsmiljø
  • Fleksitidordning
  • Offentlig tjenestepensjon gjennom Haugesund kommunale pensjonskasse
  • Lønn etter avtale
  • Spennende og varierte oppgaver
  • Mulighet for faglig utvikling hos en av regionens største arbeidsgivere