Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
30.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6121864Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 18.03.2025
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Rådgiver/seniorrådgiver IT-anskaffelser og kontrakter
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Seksjon for e-helse i Bergen kommune skal styrke arbeidet innen offentlige anskaffelser og kontrakter innen digitalisering/IKT. Vi søker derfor en rådgiver/seniorrådgiver for offentlige anskaffelser og kontraktsoppfølging. Stillingen rapporterer til seksjonssjef i Seksjon for e-helse, Byrådsavdeling for helse og omsorg. Seksjon for e-helse har fagansvar for e-helseområdet i Bergen kommune, deriblant anskaffelser, utviklingsprosjekter, personvern & informasjonssikkerhet og fagsystemer i byrådsavdelingen. Seksjonen utarbeider også kommunens strategier og planer for digitalisering og fagsystemer innen helse, og sørger derved for trygge og innovative digitale løsninger for blant sykehjem, hjemmeboende og legevakt.
Som rådgiver innen offentlige anskaffelser og kontraktsoppfølging vil du sammen med dedikerte og dyktige kollegaer sikre at kjeden fra anskaffelse til kontraktsoppfølging av IKT-leverandører er av høy standard og av god kvalitet. I tillegg vil du inngå som en del av politisk sekretariat i byrådsavdelingen med oppgaver som strategisk planarbeid saksutredning, høringssvar med mer. Stillingen krever interesse og engasjement for anskaffelser og digitalisering.
Seksjon for e-helse er en del av et stort og kompetent digitaliseringsmiljø i Bergen Kommune og du vil gjennom stillingen tilegne deg mye kunnskap og erfaring innen et viktig fagområde for helsetjenestene i samfunnet. Har du lyst å bidra i dette meningsfulle samfunnsoppdraget og samtidig bli en del av vårt svært inkluderende og kompetente miljø i Seksjon for e-helse? Er du i tillegg analytisk, strukturert, har en godt utviklet risikoforståelse og evne til å sette deg i inn i komplekse problemstillinger, så vil vi gjerne høre fra deg!
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning på masternivå er ønskelig, gjerne innen jus eller økonomi. Andre fagområder som for eksempel samfunnsfag eller IT kan også være aktuelle.
- Lang erfaring innen anskaffelser sammen med relevant bachelorutdanning kan kompensere for masterkravet.
- Erfaring fra offentlige anskaffelser eller lignende arbeid innen offentlig eller privat virksomhet
- Erfaring fra prosjektledelse eller prosjektarbeid
- Interesse for offentlig forvaltning og teknologi innenfor helse, gjerne tilleggsutdanning eller erfaring innen digitaliseringsarbeid
Personlige egenskaper:
- Selvstendig og erfaring med å drive frem arbeid med planer i henhold til frister og mål
- Evne til å raskt sette seg inn i komplekse problemstillinger og trekke på andres fagkunnskap for å drive prosesser videre
- Relasjonsorientert og med gode samarbeidsegenskaper
- Gode kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig
- Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr:
- Spennende stilling med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et kompetent og svært
samfunnsengasjert arbeidsmiljø - Mulighet til å sikre bærekraft og god digital utvikling av kommunenes helse- og omsorgstjenester for fremtiden
- Lønn etter avtale
- Kontorsted på nylig fullt rehabilitert Rådhus i Bergen sentrum
- Mulighet for hjemmekontor i henhold til Bergen kommune retningslinjer
- Frihet og ansvar i henhold til tillit og faglighet
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
30.03.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5014, BERGEN
BERGEN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6121864Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 18.03.2025