• Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    01.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5813594
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune
  • Oppdatert 09.07.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hamar kommune

Rådgiver offentlig anskaffelser/ e-handel

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Hamar kommunes visjon er å være Innlandets urbane hjerte. Vi ønsker å være en bærekraftig mjøsby som satser på å utvikle mennesker og næringsliv. Denne visjonen jobber vi for hver eneste dag for å gjøre oss fortjent til. Både gjennom å tilby tjenester til innbyggerne våre og ved å utvikle tilbud om kultur- og fritidsaktiviteter.

Hamar er en motor for vekst og utvikling i Innlandet, og er en kommune som har et offensivt investeringsbudsjett. For å møte den fremtidige veksten, skal vi blant annet bygge barnehage, skoler og omsorgsboliger. Vi bygger også Espern bru som gir tilgang til en ny bydel og vi skal tilrettelegge for utbyggingsområder for boliger og næringsliv. I den kommende treårsperioden skal vi kjøpe varer og tjenester for 3,6 milliarder kroner, og da trenger vi flere kollegaer med på laget for å håndtere dette.

Har du lyst til å bli en del av teamet vårt?
Avdelingen vår er et kompetansesenter innen anskaffelser, og er et team på tre årsverk. Kollegaene du vil få, er spesialister i anskaffelsesfaget og legger vekt på det grønne skiftet og innovasjon i sine leveranser. Om du blir kollegaen vår, vil du få et ansvar for å jobbe med anskaffelsesprosesser, systemoppgaver og oppgaver tilknyttet vårt e-handelsprosjekt.  Vi søker inntil to rådgivere.


Innføring av e-handel er et interkommunalt prosjekt som kjøres i samarbeid med kommunene Løten og Stange. Hamar kommune bruker Mercell som konkurranse- og kontraksverktøy og vi har innført Unit4 sin e-handelsløsning.

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra høyskole- eller universitet (minimum bachelor) men relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
  • Kjennskap til offentlig sektor.
  • Gode Excel-kunnskaper.
  • Gode IKT-kunnskaper, spesielt innen system- og brukeradministrasjon.
  • God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk.
  • Ønskelig med erfaring og kompetanse innenfor regelverket for offentlige anskaffelser.
  • Ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid og e-handelssystem.

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som kan identifisere deg med våre verdier; åpen, helhetlig, modig og pålitelig. I tillegg er det en fordel om du er systematisk, nøyaktig, selvstendig og serviceinnstilt.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Hamar kommune er en IA-bedrift.

 

  • Bedrift
    Hamar kommune
  • Søknadsfrist
    01.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5813594
  • Se her for andre jobber fra Hamar kommune
  • Oppdatert 09.07.2024