Bedrift
Hamar kommuneSøknadsfrist
01.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5813594Se her for andre jobber fra Hamar kommune
- Oppdatert 09.07.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Hamar kommune
Rådgiver offentlig anskaffelser/ e-handel
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Hamar kommunes visjon er å være Innlandets urbane hjerte. Vi ønsker å være en bærekraftig mjøsby som satser på å utvikle mennesker og næringsliv. Denne visjonen jobber vi for hver eneste dag for å gjøre oss fortjent til. Både gjennom å tilby tjenester til innbyggerne våre og ved å utvikle tilbud om kultur- og fritidsaktiviteter.
Hamar er en motor for vekst og utvikling i Innlandet, og er en kommune som har et offensivt investeringsbudsjett. For å møte den fremtidige veksten, skal vi blant annet bygge barnehage, skoler og omsorgsboliger. Vi bygger også Espern bru som gir tilgang til en ny bydel og vi skal tilrettelegge for utbyggingsområder for boliger og næringsliv. I den kommende treårsperioden skal vi kjøpe varer og tjenester for 3,6 milliarder kroner, og da trenger vi flere kollegaer med på laget for å håndtere dette.
Har du lyst til å bli en del av teamet vårt?
Avdelingen vår er et kompetansesenter innen anskaffelser, og er et team på tre årsverk. Kollegaene du vil få, er spesialister i anskaffelsesfaget og legger vekt på det grønne skiftet og innovasjon i sine leveranser. Om du blir kollegaen vår, vil du få et ansvar for å jobbe med anskaffelsesprosesser, systemoppgaver og oppgaver tilknyttet vårt e-handelsprosjekt. Vi søker inntil to rådgivere.
Innføring av e-handel er et interkommunalt prosjekt som kjøres i samarbeid med kommunene Løten og Stange. Hamar kommune bruker Mercell som konkurranse- og kontraksverktøy og vi har innført Unit4 sin e-handelsløsning.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning fra høyskole- eller universitet (minimum bachelor) men relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.
- Kjennskap til offentlig sektor.
- Gode Excel-kunnskaper.
- Gode IKT-kunnskaper, spesielt innen system- og brukeradministrasjon.
- God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk.
- Ønskelig med erfaring og kompetanse innenfor regelverket for offentlige anskaffelser.
- Ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid og e-handelssystem.
Personlige egenskaper:
Vi søker deg som kan identifisere deg med våre verdier; åpen, helhetlig, modig og pålitelig. I tillegg er det en fordel om du er systematisk, nøyaktig, selvstendig og serviceinnstilt.
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
- Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Hamar kommune er en IA-bedrift.
Bedrift
Hamar kommuneSøknadsfrist
01.09.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2317, HAMAR
HAMAR
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5813594Se her for andre jobber fra Hamar kommune
- Oppdatert 09.07.2024