• Company
    Lillestrøm Kommune
  • Application deadline
    07.04.2024
  • Fulltime/Parttime
    Parttime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2000, LILLESTRØM
    LILLESTRØM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5639339
  • Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
  • Updated 01.04.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Lillestrøm Kommune

Rådgiver jordbruk 

Offentlig forvaltning

Lillestrøm kommune har et totalareal på 456 606 dekar hvor ca. 26 % er jordbruksareal og ca. 51 % er skogareal. Lillestrøm er dermed en viktig landbrukskommune! 282 foretak søker produksjonstilskudd i jordbruket og kornproduksjon er dominerende. Fra ca. 620 eiendommer drives det skogbruk.  Et bynært landbruk byr på muligheter og utfordringer! Vil du være med på å videreutvikle landbruket i kommunen?

Avdeling landbruk og natur er organisert under kommunalområde Samfunnsutvikling og har arbeidssted på Lillestrøm rådhus. Vår avdeling har 10 ansatte som jobber med landbruks- og naturforvaltning, kartlegging og ivaretakelse.

Vi skal bidra til en bærekraftig areal- og eiendomsforvaltning, tilrettelegge for økt matproduksjon og verdiskaping basert på landbrukets ressurser, samt bidra til klima- og miljøvennlig forvaltning av landbrukets næringsarealer og natur.

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på bachelor- eller masternivå innen landbruksfag
  • Krav til master kan fravikes ved bred og relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver
  • Du må ha interesse for og god kjennskap til landbruk
  • Du må ha god kjennskap til og helst erfaring fra offentlig forvaltning
  • Svært god formuleringsevne i norsk muntlig og skriftlig
  • Førerkort for personbil

Personlige egenskaper:

  • Du må ha interesse for og god kjennskap til landbruk
  • Du må ha god kjennskap til og helst erfaring fra offentlig forvaltning
  • Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du må setter kunden i fokus og være løsnings- og resultatorientert
  • Du må ha høy arbeidskapasitet, trives med å jobbe i et høyt tempo og kunne jobbe selvstendig
  • Du må bidra til et godt arbeidsmiljø
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • En spennende arbeidsplass med mulighet for personlig og faglig utvikling 
  • Et inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente kollegaer
  • Fadderordning og god opplæring
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer 
  • Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
  • Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen

 

Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet

Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.

 

 

  • Company
    Lillestrøm Kommune
  • Application deadline
    07.04.2024
  • Fulltime/Parttime
    Parttime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    2000, LILLESTRØM
    LILLESTRØM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5639339
  • Look here for other jobs from Lillestrøm Kommune
  • Updated 01.04.2024