Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
07.04.2024Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5639339Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 01.04.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Rådgiver jordbruk
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune har et totalareal på 456 606 dekar hvor ca. 26 % er jordbruksareal og ca. 51 % er skogareal. Lillestrøm er dermed en viktig landbrukskommune! 282 foretak søker produksjonstilskudd i jordbruket og kornproduksjon er dominerende. Fra ca. 620 eiendommer drives det skogbruk. Et bynært landbruk byr på muligheter og utfordringer! Vil du være med på å videreutvikle landbruket i kommunen?
Avdeling landbruk og natur er organisert under kommunalområde Samfunnsutvikling og har arbeidssted på Lillestrøm rådhus. Vår avdeling har 10 ansatte som jobber med landbruks- og naturforvaltning, kartlegging og ivaretakelse.
Vi skal bidra til en bærekraftig areal- og eiendomsforvaltning, tilrettelegge for økt matproduksjon og verdiskaping basert på landbrukets ressurser, samt bidra til klima- og miljøvennlig forvaltning av landbrukets næringsarealer og natur.
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på bachelor- eller masternivå innen landbruksfag
- Krav til master kan fravikes ved bred og relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsoppgaver
- Du må ha interesse for og god kjennskap til landbruk
- Du må ha god kjennskap til og helst erfaring fra offentlig forvaltning
- Svært god formuleringsevne i norsk muntlig og skriftlig
- Førerkort for personbil
Personlige egenskaper:
- Du må ha interesse for og god kjennskap til landbruk
- Du må ha god kjennskap til og helst erfaring fra offentlig forvaltning
- Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Du må setter kunden i fokus og være løsnings- og resultatorientert
- Du må ha høy arbeidskapasitet, trives med å jobbe i et høyt tempo og kunne jobbe selvstendig
- Du må bidra til et godt arbeidsmiljø
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En spennende arbeidsplass med mulighet for personlig og faglig utvikling
- Et inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte, motiverte og kompetente kollegaer
- Fadderordning og god opplæring
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Hjemmekontor inntil to dager pr uke kan avtales
- Lønnsinnplassering i henhold til hovedtariffavtalen
Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
07.04.2024Heltid/Deltid
DeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5639339Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 01.04.2024