• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    09.08.2020
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5008, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3019868
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 06.07.2020
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Rådgiver - Innkjøp

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Bymiljøetaten i Bergen kommune utfører et bredt  spekter av tjenester som gjør at Bergen virker hver dag - og om 100 år.

Bymiljøetaten gjennomfører store anskaffelser innenfor områder som prosjektering, bygging av anlegg, driftskontrakter og konsulentvirksomhet. Rådgiver innkjøp skal sammen med avdelingsleder forbedre og utvikle fagområdet innkjøp, og sikre nødvendig kvalitet på anskaffelsene i etaten. Dette innebærer tett samarbeid med  avdelingene og bistå prosjektledere og andre med innkjøpsprosessene – helt fra planlegging til kontraktsoppfølging. Rådgiveren skal arbeide tverrfaglig og systematisk på alle nivå i en innkjøpsprosess. Vår innkjøpsrådgiver har et nært samarbeid med kommunens sentrale innkjøpsorganisasjon.

Stillingen er organisert under avdeling for Økonomi og virksomhetsstyring. Avdelingen er preget av et godt og kompetent fagmiljø med selvstendige og profesjonelle medarbeidere som driver sitt eget arbeid og Bymiljøetaten fremover. Vi holder til i Autogården i nye og moderne lokaler.  

Arbeidsoppgaver
  • Forbedre og utvikle fagområdet innkjøp
  • Sikre nødvendig kvalitet på anskaffelsene i etaten
  • Bistå andre avdelinger og prosjektledere med innkjøpsprosessene
  • Arbeide tverrfaglig og systematisk nivå i innkjøpsprosessene
  • Stillingen innebærer nært samarbeid med kommunens sentrale innkjøpsorganisasjon
Kvalifikasjoner
  • Utdanning fra høyskole/universitet på bachelornivå innenfor relevante fag
  • Innkjøpserfaring
  • Ønskelig med 5 - 10 års relevant arbeidserfaring
  • Ønskelig med kjennskap til bruk av innkjøpssystemer som Mercell
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
Personlige egenskaper
  • Selvstendig og strukturert
  • Fleksibel
  • Beslutningsdyktig
  • Løsningsorientert
  • Gode relasjons og kommunikasjonsevner

Personlige egenskaper vil bli vektlagt

Vi tilbyr
  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver
  • En arbeidsplass som har et inkluderende arbeidsliv (IA)-bedrift
  • Fleksibel arbeidstid
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønn etter avtale

 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    09.08.2020
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5008, BERGEN
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3019868
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 06.07.2020