Company
Bergen kommuneApplication deadline
11.01.2026Fulltime/Parttime
ParttimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5016, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
6488936Look here for other jobs from Bergen kommune
Bergen kommune
Rådgiver i offentlige anskaffelser
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vil du jobbe med offentlige anskaffelser i et tverrfaglig miljø og har stort engasjement for samfunnsansvaret og kommunens rolle i offentlig forvaltning?
Bli en del av vårt team!
Etat for bygg og eiendom tilbyr samfunnsnyttig rådgiverstilling med offentlige anskaffelser hos en av Norges største eiendomsforvaltere.
Du vil bli del av avdeling for økonomi og administrasjon, som består av 20 dyktige medarbeidere i fagområdene økonomi, HR/Lønn og anskaffelser. Anskaffelser består av en fagleder og tre rådgivere. Teamet inngår årlig rammeavtaler, kontrakter og entrepriser.
Etat for bygg og eiendom er med sine 550 ansatte en av Norges største eiendomsforvaltere med over 1000 bygg og rundt 1,3 millioner kvadratmeter bygningsmasse. Etaten har ansvar for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer, som i hovedsak består av skoler, barnehager, sykehjem, kontorbygg, havnebygg, brannstasjoner, parkeringsanlegg og idrettshaller. Vi er sertifisert etter kvalitetssystemene ISO 9001 (kvalitet) og ISO 14001 (miljø).
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på masternivå innen rettsvitenskap eller økonomi og administrasjon
- Kandidater med relevant bachelor og minimum 5 års relevant erfaring innen offentlig anskaffelser kan kompensere for manglende formell utdanning
- Utdanning fra utlandet må være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
- Kunnskap om regelverket om offentlige anskaffelser
Personlige egenskaper:
- Har gode samarbeidsevner
- Er strukturert og selvstendig
- Inngir tillit og bygger relasjoner til de du jobber sammen med
- Svært gode formidlings- og kommunikasjonsevner på norsk
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Inkluderende, dedikerte og trivelige kolleger
- Utfordrende og selvstendige oppgaver i et tverrfaglig godt kompetansemiljø
- Flotte lokaler sentralt i sentrum, inkludert trimrom og sykkelparkering
- Trivselsgruppe og velferdslag
- Fleksibel arbeidstid med mulighet for hjemmekontor
- Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger
Company
Bergen kommuneApplication deadline
11.01.2026Fulltime/Parttime
ParttimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5016, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
6488936Look here for other jobs from Bergen kommune
-
Vi søker byggforvaltere til en av Norges største eiendomsporteføljer
Bergen kommune
BERGEN -
Servicetekniker i Etat for bygg og eiendom
Bergen kommune
BERGEN -
Vil du være med å lede teknisk drift hos en av Norges største eiendomsforvaltere?
Bergen kommune
BERGEN -
Lager- og logistikkansvarlig ombruk
Bergen kommune
BERGEN -
Vil du bruke din juridiske kompetanse til å bidra i noen av Oslos mest spennende byggeprosjekter?
Oslo kommune
OSLO