• Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    03.02.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3385526
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 20.01.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bergen kommune

Rådgiver i etat for sykehjem

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for sykehjem søker en rådgiver med utviklingsfokus på fremtidens sykehjem. Det skal bygges flere nye sykehjem i løpet av de nærmeste årene, og du skal bidra med faglige innspill til utforming og innhold i de nye sykehjemmene. I fremtiden vil ikke tilgang på helsepersonell være på dagens nivå, og vi søker deg som har lyst å tenke nytt og drive prosesser sammen med  sykehjemslederne for å finne nye måter å organisere driften på, og der arbeidstidsordninger med heltidsstillinger er en selvfølge. 

Arbeidsoppgaver
  • Drive prosesser for å etablere heltidskultur i sykehjemmene 
  • Utforske nye måter å organisere sykehjemmene på.
  • Være etatens representant i ulike fora i planlegging av nye sykehjem som skal bygges de nærmeste årene.
  • Ha oversikt over nåværende og fremtidige sykehjemsplasser i en periode med avvikling av gamle bygg og planlegging av nye sykehjem.
  • Bistå ledere i å planlegge og gjennomføre flytting av drift til nye sykehjemsbygg, samt avvikle drift i gammelt bygg.
  • Ta del i andre oppgaver i etaten i samarbeid med de øvrige rådgiverne 

 

Kvalifikasjoner
  • Minimum bachelornivå, fortrinnsvis i helse og sosialfag
  • God overordnet kjennskap til drift av sykehjem
  • God forståelse for turnus, turnusverktøy og arbeidstidsordninger
  • God kjennskap til offentlig lov- og avtaleverk 
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B2 test i norsk  
Personlige egenskaper
  • Strukturert, systematisk og ryddig
  • Gode datakunnskaper
  • Evne til å gjennomføre prosesser fra ideer til ferdig resultat
  • Nytenkende
  • Evne å engasjere og motivere ansatte og ledere 
  • Gode samarbeidsevner 
Vi tilbyr
  • Godt arbeidsmiljø 
  • Tett samarbeid med rådgivere i etaten og enhetsledere i sykehjem 
  • En spennende stilling med fokus på utvikling
  • Lønn etter avtale 
  • God pensjonsordning
  • Fleksibel arbeidstid 
 

  • Företag
    Bergen kommune
  • Ansökningstiden
    03.02.2021
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3385526
  • Se här för andra jobb från Bergen kommune
  • Uppdaterad 20.01.2021