Företag
Molde kommuneAnsökningstiden
03.08.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5277261Se här för andra jobb från Molde kommune
- Uppdaterad 14.07.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Molde kommune
Rådgiver i eiendomsforvaltning
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stilling
Det er ledig 100 % stilling som rådgiver
Om Molde Eiendom KF
Molde Eiendom KF er Molde kommunes eiendomsforetak. Molde Eiendom KF forvalter en betydelig eiendomsmasse bestående av utleieboliger, sykehjem, skoler, barnehager, administrasjonsbygg, kultur- og idrettsbygg mm. Foretaket utfører ca. 110 årsverk i et bredt faglig miljø med ingeniører, økonomi og merkantile fag, samt renhold, drift, forvaltning og vedlikehold.
Molde Eiendom KF har ansvar for utvikling og forvalting av kommunens bygg, herunder prosjektering/utbygging, rehabilitering, drift, vedlikehold, renhold, utleie og innleie. Foretaket har et eget styre direkte underlagt kommunestyret. Rådgiver vil rapporterer til leder for eiendomsforvaltning.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for forvaltning av kommunens boligportefølje
- Ansvar for oppfølging av leietaker, herunder visninger, kontraktsmøter, befaringer og tilhørende oppgaver
- Utarbeidelse av nødvendige dokumenter og kontrakter i forbindelse med utleie, kjøp og salg og strategisk disponering av kommunalt eide eiendommer
- Generell saksbehandling og oppfølging av ulike saker knyttet til eiendommer.
- Stillingen ligger under avdeling eiendomsforvaltning i Molde eiendom KF, og det må påregnes oppgaver som tangerer inn mot byggeprosjekter, forvaltning og drift.
Krav og kvalifikasjoner
- Høyere relevant utdanning, høyskole/universitetsnivå, lang erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Eiendomsfaglig kompetanse
- Svært god skriftlig og muntlig formuleringsevne
- Gode it-kunnskaper
- Kunnskap og erfaring innen offentlig regelverk og beslutningsprosesser
- Løsningsorientert med stor gjennomføringsevne
- Respekt for tidsfrister og stor arbeidskapasitet, med fokus på leveranse
- Engasjert og motivert med gode samarbeidsevner
- Positiv og serviceinnstilt
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
Spennende og varierte arbeidsoppgaver.
Et godt og dynamisk arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for faglige utfordringer.
Muligheten til å være med å utvikle og videreføre bygningsmassen til Molde kommune.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Lønn etter avtale.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt intervju.
Søkerlisten
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Företag
Molde kommuneAnsökningstiden
03.08.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5277261Se här för andra jobb från Molde kommune
- Uppdaterad 14.07.2023