• Företag
    Molde kommune
  • Ansökningstiden
    03.08.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5277261
  • Se här för andra jobb från Molde kommune
  • Uppdaterad 14.07.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Molde kommune

Rådgiver i eiendomsforvaltning

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Stilling

Det er ledig 100 % stilling som rådgiver 

 

Om Molde Eiendom KF

Molde Eiendom KF er Molde kommunes eiendomsforetak. Molde Eiendom KF forvalter en betydelig eiendomsmasse bestående av utleieboliger, sykehjem, skoler, barnehager, administrasjonsbygg, kultur- og idrettsbygg mm. Foretaket utfører ca. 110 årsverk i et bredt faglig miljø med ingeniører, økonomi og merkantile fag, samt renhold, drift, forvaltning og vedlikehold.

Molde Eiendom KF har ansvar for utvikling og forvalting av kommunens bygg, herunder prosjektering/utbygging, rehabilitering, drift, vedlikehold, renhold, utleie og innleie. Foretaket har et eget styre direkte underlagt kommunestyret. Rådgiver vil rapporterer til leder for eiendomsforvaltning.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for forvaltning av kommunens boligportefølje
  • Ansvar for oppfølging av leietaker, herunder visninger, kontraktsmøter, befaringer og tilhørende oppgaver
  • Utarbeidelse av nødvendige dokumenter og kontrakter i forbindelse med utleie, kjøp og salg og strategisk disponering av kommunalt eide eiendommer
  • Generell saksbehandling og oppfølging av ulike saker knyttet til eiendommer.
  • Stillingen ligger under avdeling eiendomsforvaltning i Molde eiendom KF, og det må påregnes oppgaver som tangerer inn mot byggeprosjekter, forvaltning og drift.

 


Krav og kvalifikasjoner

  • Høyere relevant utdanning, høyskole/universitetsnivå, lang erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Eiendomsfaglig kompetanse
  • Svært god skriftlig og muntlig formuleringsevne
  • Gode it-kunnskaper
  • Kunnskap og erfaring innen offentlig regelverk og beslutningsprosesser
  • Løsningsorientert med stor gjennomføringsevne
  • Respekt for tidsfrister og stor arbeidskapasitet, med fokus på leveranse
  • Engasjert og motivert med gode samarbeidsevner
  • Positiv og serviceinnstilt

Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr

Spennende og varierte arbeidsoppgaver.
Et godt og dynamisk arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for faglige utfordringer.
Muligheten til å være med å utvikle og videreføre bygningsmassen til Molde kommune.
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Lønn etter avtale. 


Søknad

Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes. Godkjente kopier av vitnemål og attester  tas med ved evt intervju.

 

Søkerlisten

Søkerlisten kan bli offentliggjort.

 

  • Företag
    Molde kommune
  • Ansökningstiden
    03.08.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    6413, MOLDE
    MOLDE
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5277261
  • Se här för andra jobb från Molde kommune
  • Uppdaterad 14.07.2023