• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    31.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5025105
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 27.03.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Rådgiver Eiendomsledelse 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Eiendomsdrift søker etter en spesialrådgiver innenfor eiendomsledelse.

Eiendomsdrift er i dag en stor enhet som består av 6 operative avdelinger fordelt på formålsbygg med totalt 168 ansatte. Stillingen vil rapportere til tjenesteleder i eiendomsdrift og får en fast plass i eiendomsdrift sin ledergruppe. Rådgiverstillingen får dedikerte ansvars- og oppfølgingsområder innenfor administrasjon og ledelse for eiendomsdrift. Arbeidsstedet blir Kommunegården i Sandvika.

Bærum kommune Eiendom er en av landets største eiendomsvirksomheter med ansvar for utvikling, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Kommunen har en eiendomsportefølje på om lag 825.000 m2 formålsbygg og 2300 boliger til en verdi av over 18 milliarder. Eiendom skal sikre funksjonelle, energikloke, areal- og kostnadseffektive lokaler til kommunens tjenester. Samtidig har vi ansvar for å skape og forvalte betydelige verdier gjennom aktivt og langsiktig eierskap av bygninger og grunneiendom. Ansvaret til Eiendomsdrift er drift og vedlikehold av Bærum kommunes bygningsmasse, og de ansatte har bred kompetanse og erfaring.

Eiendomsdrift skal understøtte kommunens virksomhet ved å bidra med strategisk verdibevarende drift og vedlikehold, bidra til å utvikle og forvalte kommunens behov for funksjonell og kostnadseffektiv eiendomsforvaltning samt bidra til å utvikle eiendomsdrift i henhold til kravene som stilles til drift av «Smarte bygg».

Kvalifikasjoner:

  • Høyere administrativ utdanning, fortrinnsvis innen for eiendomsledelse, økonomi eller eiendomsadministrasjon
  • Erfaring fra eiendomsledelse i andre bransjer eller entreprenørvirksomhet/ prosjektledelse er en stor fordel
  • Kjennskap til Kvalitetsstandarder (ISO 9001, 14001, 50001)
  • God forståelse av FDVU dokumentasjonssystemer
  • God økonomisk forståelse og kjennskap til LCC beregninger
  • Godt kjent med relevante lover og forskrifter, spesielt innen HMS, Brann, AML mv
  • Meget god norsk fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

  • Lyttende og bestemt
  • Initiativrik/proaktiv
  • Positiv til å være støttefunksjon til ledere
  • Tåle hektiske dager/perioder
  • Gode evner innen presentasjonsteknikk

Vi tilbyr:

  • Lønn og betingelser etter kvalifikasjoner
  • Godt sosialt miljø
  • Fleksibel arbeidssted
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Bedriftsidrettslag
 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    31.03.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5025105
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 27.03.2023