• Företag
    Hamar kommune
  • Ansökningstiden
    13.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4970588
  • Se här för andra jobb från Hamar kommune
  • Uppdaterad 24.01.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Hamar kommune

Rådgiver e-handel

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Hamar kommunes visjon er å være Innlandets urbane hjerte. Vi ønsker å være en bærekraftig mjøsby som satser på å utvikle mennesker og næringsliv. Denne visjonen jobber vi for hver eneste dag for å gjøre oss fortjent til. Både gjennom å tilby tjenester til innbyggerne våre og ved å utvikle tilbud om kultur- og fritidsaktiviteter.
 
Hamar er en motor for vekst og utvikling i Innlandet, og er en kommune som har et offensivt investeringsbudsjett. For å møte den fremtidige veksten, skal vi blant annet bygge barnehage, skoler og omsorgsboliger. Vi skal også bygge Espern bru som gir tilgang til en ny bydel og vi skal tilrettelegge for utbyggingsområder for boliger og næringsliv. I den kommende treårsperioden skal vi kjøpe varer og tjenester for 3,6 milliarder kroner, og da trenger vi flere kollegaer med på laget for å håndtere dette.
 
Har du lyst til å bli en del av teamet vårt?
Hamar kommune satser stort på heldigitalisering av innkjøpsprosessen for kommunale innkjøp med bruk av e-handel.  Arbeidet er nylig påstartet og vi ser nå etter deg som vil jobbe med innføring, support, oppfølging og opplæring av brukere i innkjøpsverktøyet Agresso Procurement. Du vil også få ansvar for å gjennomføre analyser og synliggjøre gevinstmuligheter for den jobben vi gjør.
 
Som vår kollega vil du bli organisatorisk plassert i Økonomiavdelingen og i nært samarbeid med tre innkjøpsrådgivere. Kollegaene du vil få, er spesialister i innkjøpsfaget og legger vekt på det grønne skiftet og innovasjon i sine leveranser.

Arbeidsoppgaver:

  • Innføring av e-handel i kommunens virksomheter. Support og opplæring av ansatte.
  • Følge opp leverandører; logistikk og varekataloger.
  • Gjennomføre opplæring- og informasjonstiltak.
  • Gjennomføre innkjøpsanalyser og bidra til å realisere gevinster.
  • Kontraktsforvaltning og priskontroll.
  • Det må påregnes andre oppgaver ved innkjøpsavdelingen og innenfor økonomiavdelingens arbeidsområde.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra høyskole- eller universitet (minimum bachelor) men relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Kjennskap til offentlig sektor
  • Gode Excel-kunnskaper
  • Gode IKT-kunnskaper, spesielt innen system- og brukeradministrasjon
  • God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
  • Ønskelig med erfaring fra offentlig administrasjon
  • Ønskelig med erfaring fra prosjektarbeid i offentlig regi

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som kan identifisere deg med våre verdier; åpen, helhetlig, modig og pålitelig. I tillegg er det en fordel om du er systematisk, nøyaktig, selvstendig og serviceinnstilt.
 
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte oppgaver i en kommune med ambisjoner.
  • Tilrettelagt opplæring i et godt faglig miljø.
  • Trivelig arbeidsmiljø og gode kolleger.
  • Lønn etter avtale

Hamar kommune er en IA-bedrift.

 

  • Företag
    Hamar kommune
  • Ansökningstiden
    13.02.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2317, HAMAR
    HAMAR
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4970588
  • Se här för andra jobb från Hamar kommune
  • Uppdaterad 24.01.2023