Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

SpareBank 1 Gruppen AS

Rådgiver Bedriftssenter

Bank, finans og forsikring

 

Brenner du for å gi våre bedriftskunder en enklere hverdag og topp kundeopplevelser?

Bedriftssenteret håndterer all inngående trafikk på telefon, e-post, chat og web fra våre bedriftskunder. Vi har satt sammen et tverrfaglig team som skal gi veiledning og rådgivning på hele vårt tjenestespekter. I tillegg løser vi en rekke produksjonsoppgaver både for kunder og interne avdelinger. Avdelingen har ansvar for kundeservice for bedrifter i hele Nord-Norge.

Vi jobber for å skape gode kundeopplevelser i hver eneste kontakt med våre kunder gjennom å levere det vi lover til riktig tid og med god kvalitet. Vi jobber kontinuerlig med forbedring av våre prosesser. Interesse og forståelse for hvordan vi kan bruke teknologi til å  jobbe bedre og mer effektivt er sentralt. Brenner du for gode kundeopplevelser, prosessforbedring og effektivisering? Da er det kanskje deg vi leter etter.

 

Arbeidsoppgaver
  • Besvare kundehenvendelser på telefon, e-post og chat
  • Ta relevante initiativ i dialog med kunden
  • Generell rådgivning til bedriftskunder
  • Holde seg faglig oppdatert for å sikre at kunden møter god kompetanse
  • Vi har fokus på kontinuerlig forbedring og det må derfor påregnes endring i arbeidsoppgavene
Kvalifikasjoner
  • Høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå
Personlige egenskaper
  • Du er opptatt av god kundebehandling og er serviceinnstilt
  • Du er god på skriftlig og muntlig kommunikasjon
  • Selvstendig god, og liker å jobbe i team
  • Trives i et hektisk arbeidsmiljø
  • Du er opptatt av kvalitet, kompetansedeling og stadig på utkikk etter forbedringer
  • Interesse og forståelse for bruk av teknologi
  • Endringsvillig
Vi tilbyr
  • En utfordrende stilling i et pulserende miljø
  • God opplæring og oppfølging som innebærer at du vil få en personlig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter