Company
Bergen kommuneApplication deadline
06.12.2020Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
3287122Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 20.11.2020
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bergen kommune
Rådgiver anskaffelser og kontraktsoppfølging
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Byrådsavdeling for arbeid, sosial og bolig har ansvar for tjenestetilbud innen sosialtjeneste, psykisk helse, bolig, tjenester til barn og familie, tjenester til utviklingshemmede, konsernovergripende HR-funksjoner og områdesatsing. Byrådsavdelingen er sekretariat for byråd for arbeid, sosial og bolig. Avdelingen følger opp fem underliggende etater og ledes av kommunaldirektør.
Det er ledig en fast 100% rådgiverstilling ved seksjon for økonomi og administrasjon. Den som tilsettes vil være fagperson med hovedansvar for anskaffelser og kontraktsoppfølging og delansvar for myndighetsutøvelse/ juridiske betenkninger.
- Rådgivning og lederstøtte på anskaffelses- og kontraktsområdet
- Koordinere og gjennomføre anskaffelser
- Innenfor ansvarsområdet/ oppgaveløsning samarbeide med andre byrådsavdelinger og Innkjøp konsern
- Vedlikeholde og oppdatere byrådsavdelingens kontraktsportefølje i kommunens kontrakts- og administrasjonsverktøy (KAV)
- Klagesaksbehandling og etterkontroller av saksbehandling
- Aktiv videreutvikling av anskaffelses- og kontraktsområdet
- Lederstøtte og juridiske betenkninger innenfor byrådsavdelingens myndighetsutøvelse
- Andre arbeidsoppgaver må påregnes
- Utdanning på masternivå innen rettsvitenskap. Ved særskilt relevant erfaring kan andre utdanningsretninger på masternivå vurderes
- Fordel med relevant erfaring fra offentlig eller privat virksomhet
- Fordel med erfaring fra bruk av digitale systemer av relevans for stillingen
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
- Kompetanse innen Lean/ kvalitetsforbedring vil være en fordel
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Du evner å skape tillit og bygge gode relasjoner til samarbeidspartnere og kolleger
- Du er analytisk, strukturert og prosessorientert
- Du kan arbeide selvstendig, er fleksibel og har høy arbeidskapasitet
- Et spennende, hyggelig og engasjert arbeidsmiljø med høyt faglig nivå
- Et arbeidsmiljø bestående av administrativ og politisk toppledelse
- Fleksibel arbeidstid
- Lønn etter avtale
Company
Bergen kommuneApplication deadline
06.12.2020Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
3287122Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 20.11.2020